Direktlänk till inlägg 20 januari 2010

Rubrik saknas

Av Linda Lindqvist - 20 januari 2010 15:09

Hallåjs.

Ibland får jag världens bloggtorka. Får försöka ändra på det.


Gårdagen bestod av en massa trevligheter! Hämtade Hugo klockan 12.00, och strax efter kom Sandra och Diaz hit och umgicks med oss. Vi fikade, hinkade kaffe och knäppte fina bilder på barnen tillsammans. Hugo tycker att det är jätteroligt att ha en lillebror och han är så gó mot Diaz hela tiden. Smeker honom på huvudet & vill vara med och leka med honom :-) Mysungar!


Sandra och Diaz var kvar till runt klockan 15.00 Och sedan kom Johan hit. Vi packade in oss i bilen och begav oss iväg till järbo. Åkte hem till pappa och fikade (igen) och pratade massa strunt. Jag & Johan lånade med oss lite filmer hem så vi har att göra :) Hos pappa blev vi kvar ett tag, och på hemvägen svängde vi förbi mamma och pratade lite skit. Fick med mig kålpudding -mums- hem och gardiner som hon beställt till mig från Jotex.


När vi kom hem igen så var Hugo över-speedad av allt socker han fått i sig under dagen, så det tog ett bra tag innan han somnade. Men tillslut somnade han, och det tog inte lång tid innan min kropp sa ifrån heller.


Idag blev det en tripp till skolan, och sedan hem. Storstädade köket och hallen, och satte upp dom nya gardinerna i vardagsrummet. Skitbra blev det! Imorgon ska jag fortsätta med dom andra rummen och storstäda dom också. Så är det fint här på 84:an igen :-)


- - -


Igårkväll blev jag lite smått irriterad också. På människor som aldrig träffat mig och ändå tror sig veta allt om mig. Blev hemskt irriterad på en del av Rossas "vänskapskrets". Ibland börjar jag fundera på om dom har ett IQ som överstiger 4? En sak är säker.. vissa av dom kommer inte få ha ett smack med Hugo att göra! Idioter. Jag har vissa saker att säga till om jag också.


Däremot är jag glad över att jag och Rossa inte bråkar med varann mera. Vi kommer bra överens som det är nu och det är jag glad över. Vi har ju liksom ett band till varandra resten av livet pga Hugo, och då är det väl det bästa att hålla sams?


Nu ska jag snart stoppa min lortgris i badet! Ikväll blir det ett långt och härligt bad för mig också, känner jag! -Sköööööönt-


Nu ska jag invänta mitt <3.


Diaz & Hugo - våra vackra barn!! <3

Lillebror & storebror.  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda Lindqvist - 14 september 2010 20:03

Denna blogg kommer tas bort. Ny blogg finns på www.Powder.bloggplatsen.se ...

Av Linda Lindqvist - 14 september 2010 13:35

Hej & hå! 7.30 kom mamma hit imorse & var hemma med Hugo medans jag traskade iväg till skolan för att göra ett prov som gick sisådär.   Kom hem igen strax före klockan 10, och då sov Hugo fortfarande. Klockan 11.40 slog han upp ögonen.. feber...

Av Linda Lindqvist - 13 september 2010 17:44

Hittils har födelsedagen varit bra! Nästan.   Vid 9.30-tiden ringde Hugos fröken från skolan. Hugo hade kräkts jättemycket & hade feber. Fort på med kläder & rusa ner för att hämta hem lillskrutt! Så hängig han var! Mammas hjärta. Pratade lite ...

Av Linda Lindqvist - 10 september 2010 21:56

Väldigt besviken på människor som lovar saker - men aldrig kan hålla det..   Varför ens lova? ...

Av Linda Lindqvist - 10 september 2010 07:46

Jag är tacksam. Jag är tacksam över att familjen Lund existerar.   Jag & Emil har hängt ihop länge. Med åren så har jag lärt känna en sån fin & härlig familj/släkt. Familjen Lund har med åren alltid funnits till hands för mig, vilket jag är tac...

Presentation


Linda - född 89 - Sandviken.

Mamma till min prins Hugo, född -04.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20 21 22 23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards