Alla inlägg under maj 2010

Av Linda Lindqvist - 31 maj 2010 21:04

Fann en låt som passar in på lite känslor & doningar nu.

Jag kan inte tänka tillbaka, jag kan inte hata det du gjort.

Jag kan inte.. jag måste våga.


Anna Vissi - Everything.

Av Linda Lindqvist - 31 maj 2010 17:39

Hej & hopp alla glada!

Hoppas ni har haft en bra dag såhär långt.


Idag hade Hugo tid hos tandläkaren klockan 12.45 (dom ringde och frågade om vi kunde komma tidigare, hade tid 13.15 först). Så jag, Hugo och Rossa åkte dit. Hugo var jätte duktig och gapade stort. Jätte fina tänder hade han också :)


Sedan åkte jag hem och Hugo följde med Rossa.. det är ju pappa-vecka nu. När jag kom hem så kom Sandra och Diaz över. Pratade lite strunt & jag hjälpte henne med en sak. Sedan kom mamma och hälsade på, och jag hjälpte henne att färga håret.


Därefter åkte jag & mamma ner på stan för att kika lite.

Handlade lite "behöva-ha" grejer så som shampo & balsam och lite i mat-väg. Köpte även hårfärg så jag kan färga utväxten.

Blev även en ny cykelhjälm, sandaler och foppatofflor till Hugo :) Lillfis!


Nu ska jag göra mest ingenting! Sätta mig på balkongen med en kopp kaffe & en cigg och njuta av värmen. Det är ju härligt ute & jag njuter. Blir mycket piggare och gladare av den här värmen!


Bjuder på en gammal bild på junior.. jag är kass med kameran. Nästa vecka när han kommer hem så ska jag vara flitig och knäppa en massa nya, fina bilder på lillkärlek :)


  

Av Linda Lindqvist - 31 maj 2010 09:15

Slänger in ett gäng bilder! :)


Inga-Lill, Anna & Tina - Sandvikencruisingen.


Lotta & Louise - Sandvikencruisingen.


Självutlösning på kameran! ;D

Louise, Martin, Daniel & jag - Sandvikencruisingen.

     


David & hans ragg ;P

SandvikenCruisingen.

 


Jag & Matthias älskar varandra <3 ;)

Sandvikencruisingen.

 


Martin & Louise - lobby. Sandvikengruisingen.

 


Jag & Daniel fular oss! Sandvikengruisingen.


Tant Lindas lillfis! <3 :) Diaz.

                     

Av Linda Lindqvist - 31 maj 2010 08:30

Godmorgon måndag!

Ny dag med nya möjligheter. Det ser även ut att bli super-väder! :-)


Idag ska Hugo vara hos tandläkaren klockan 13.15, så jag hoppas att han tänker samarbeta & öppna munnen. Men han brukar vara jätte duktig så det ska nog inte vara några problem. Inväntar svar från hans far om han kan köra ner på stan då. Så förhoppningsvis :)


Efter tandläkaren så ska Hugo hem till far sin och tillbringa veckan där. Jag ska invänta mamma i eftermiddag för att hjälpa henne att slinga hennes hår. Sedan vet jag inte alls vad som sker. Orkar inte göra så mycket. Min kropp är inte riktigt på "G", och jag tror att jag börjar bli lite små-sjuk.. jag vet inte.


Nu ska här grejas frukost, bäddas sängar & diskas lite.

Ha en superbra dag! :)


   

I can't unlove you.

I can't unfeel you'r touch.

 

Av Linda Lindqvist - 30 maj 2010 14:23

Vad säger man?

Helt crazy kväll! Haha, fyfan vad galet.


Allt från att flirta sönder polisen till att steka pommes i stekpannan. Hähä, men kvällen var fantastisk & jag fick äntligen träffa min bästa vän igen.

Det var gött.


Ska göra en samanfattning av kvällen lite senare, nu ska jag slappa. Kom hem 8.30 imorse efter alla bravader! Hähä.

Mys.


yttrandefrihet, ja. kanske. men man behöver inte sprida lögner för det.

Av Linda Lindqvist - 29 maj 2010 08:48

Godmorgon lördag.

Vilket pissväder! Jag var in på yr.no och kikade hur vädret skulle bli resten av dagen. Regn, moln, regn, moln. Är det inte typiskt? När det är cruising och allt. Men så är det alltid när det händer något roligt i Sandviken.


Idag nu på förmiddagen så ska vi vandra ner till Sandra & hjälpa henne med en sak. Sedan blir det hem & börja göra mig iordning. Klockan 15.00 kör Emil upp Hugo till pappa i Järbo, och jag ska invänta Anna som kommer ca 16-17, och då ska vi vandra till Vallhov, hem till Tina, för lite fest & grillning. Sedan bär det av ner till Stan för att glo på bilar & ha trevligt. Hoppas på uppehåll från regn!

Annars blir det väl att släpa med paraflax och se dum ut :-)


Hugo sitter & kikar på barnprogram, och jag ska ta tag i disken, vika tvätt, bädda sängar & pyssla lite innan vi ska trampa ner till Sandra.


Bloggar mera innan jag drar till Vallhov!


  

Av Linda Lindqvist - 28 maj 2010 21:41

Jag har verkligen fastnat för Melissa Horn. Hon har en lugn-inverkande röst. Jag har fastnat för några av hennes låtar lite extra mycket. Tyck synd om mig nu. Vem lämnade vem. Kvar i nå't jag lämnat. En famn för mig.


Jag & Hugo kröp ner i soffan & kikade på talang med lite gotta, och strax innan det var slut så somnade han i soffan. Lillfis! Han som låg och väntade för att få se om den lilla killen som spelade fiol gick vidare, och så somnade han :-)


Jag sitter här i ensamheten. Eller ja, Hugo är ju här - men han stensover.

Jag tror att jag ska krypa ner i sängen snart & läsa lite, sedan sova.


- -


jag saknar, jag känner, jag vill så gärna.

men jag vågar inte.

ve.

Av Linda Lindqvist - 28 maj 2010 18:11

jag tror att livet just har börjat - och det blir vad jag gör det till.

jag har lovat den här gången att jag ska ge allt jag säger att jag har .

 


Det har börjat lida mot kväll´ snart dags för lugnet att smyga sig på. Det är snart dags för att slappna av & bara finnas till i soffan och njuta av lugnet.


Hugo ska först ner i ett bad, sedan kan fredagsmyset sätta igång . Inhandlat chips & ostkrokar och nu är det bara att invänta talang 2010 :)


- - -


Har haft en mysig dag. Först till systemet och inhandlat lite gott. Fick ett samtal från Matthias när jag kom ut därifrån, och det behövdes (: Skönt att höra min bästa killkompis röst. Sedan blev det en tur till åshammar för att hämta ett bilbatteri & en massa skoj i skogen ;) Hahaha. Puss!

Sedan hem & fixa sen lunch, och därefter kom Sandra och Diaz hit . Han charmade nog sönder Emil - haha. Diaz brukar vanligtvis vara rädd för karlar, men han kröp upp i Emils famn & myste :-) Gott att se!


Jag är sådär mysigt varm & gó.. vill krypa upp i en famn & känna mig värdefull .

Det är väl fantastiskt, eller hur?

Presentation


Linda - född 89 - Sandviken.

Mamma till min prins Hugo, född -04.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19
20
21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards