Direktlänk till inlägg 4 september 2010

du är sol & du är vind.

Av Linda Lindqvist - 4 september 2010 21:16

Godkväll, godkväll!


Här sitter jag i min ensamhet. Ljusen är tända i hela lägenheten & jag sitter och myser till lite låg musik och dricker cola. Lördagskvällar uppskattas ibland.


Hugo valde att krypa ner i sin säng & kika på film och ta med sig popcorn & saft. Så han ligger där, nybadad & gó och världens finaste!


Kikar in ibland & kramas lite och påminner om att han är den finaste skatten jag har, och att han är dyrbarare än alla skatter i hela världen.

Ibland tycker han nog att jag är lite för tjatig, men jag måste både få visa & berätta hur mycket kärlek jag bär på!


Jag är så lyckligt lottad som fick en sån fin pojke! Ok, jag ska inte ta åt mig hela äran själv. Hans pappa var med på ett hörn han också! :) Men att få gå in på kvällarna, bädda in honom, småprata en stund och pussa på honom.. det är det bästa jag vet! Pappa-veckorna är hemska! Att kika in i hans rum på en tom säng, utan min lilla Hugo i. Då avundas jag hans pappa som får ha våran skatt. Men samtidigt så vet jag att både under mitt tak & hans pappas tak så är han trygg & älskad till tusen!


- - -


Emil drog iväg på fest hos Micke i Åshammar. Jag fick frågan tidigare i veckan om jag ville följa med.. men, åshammar? Nej, världens ände med en massa bönder! Det känns som en hemmakväll med Hugo lockade mera!

Sedan har ju jag fest på lördag & att festa två helger i rad är inte min grej! ;P

Får väl se om han ramlar in inatt eller hur han gör. Tokfan! :)


- - -


Vi gir hverandre kjærlighet som ingen kan forstå.

Bare du og jeg og natten hører på.

I skyggen ligger det som vi forlot og la til side.

Og i lyset ligger veien som vi skal gå.


  

jag älskar dig, min prins.

 
 
Johanna

Johanna

4 september 2010 21:53

Så fint du skriver! Förstår vad du menar med lördagsmys - det är härligt! ;) Varannan vecka är verkligen både och - man får vara bäst de veckorna barnen är hemma o de andra focusera på annat. Man får allt av livet som man vill ha! Även om man kanske aldrig egentligen vill vara utan barnen!...

god natt

http://mylife-mydreams.bloggagratis.se

 
Rebecca

Rebecca

5 september 2010 09:50

Tack så jätte mycket! :) Riktigt skönt med körkort!

http://rutigarooth.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda Lindqvist - 14 september 2010 20:03

Denna blogg kommer tas bort. Ny blogg finns på www.Powder.bloggplatsen.se ...

Av Linda Lindqvist - 14 september 2010 13:35

Hej & hå! 7.30 kom mamma hit imorse & var hemma med Hugo medans jag traskade iväg till skolan för att göra ett prov som gick sisådär.   Kom hem igen strax före klockan 10, och då sov Hugo fortfarande. Klockan 11.40 slog han upp ögonen.. feber...

Av Linda Lindqvist - 13 september 2010 17:44

Hittils har födelsedagen varit bra! Nästan.   Vid 9.30-tiden ringde Hugos fröken från skolan. Hugo hade kräkts jättemycket & hade feber. Fort på med kläder & rusa ner för att hämta hem lillskrutt! Så hängig han var! Mammas hjärta. Pratade lite ...

Av Linda Lindqvist - 10 september 2010 21:56

Väldigt besviken på människor som lovar saker - men aldrig kan hålla det..   Varför ens lova? ...

Av Linda Lindqvist - 10 september 2010 07:46

Jag är tacksam. Jag är tacksam över att familjen Lund existerar.   Jag & Emil har hängt ihop länge. Med åren så har jag lärt känna en sån fin & härlig familj/släkt. Familjen Lund har med åren alltid funnits till hands för mig, vilket jag är tac...

Presentation


Linda - född 89 - Sandviken.

Mamma till min prins Hugo, född -04.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards