Alla inlägg den 5 september 2010

Av Linda Lindqvist - 5 september 2010 09:44

Godmorgon!

Söndag.. sista dagen innan vardagen sätter fart!


Inatt vid 02.00 vaknade jag av ett "huääääääääähh - host host -" Emil kom hem efter en kvälls festande & ropade på älgen i badrummet. Själv låg jag i sängen & njöt över att jag kommer må prima idag! ;-) *s*.


Vi har nyss ätit frukost. Nu häller jag i mig kaffe och hoppas på att piggna till lite.

Ska snart göra oss klar och vandra ner till ICA och handla lite. Sedan efter lunch så beger vi oss ner till stan för att härja i lekparken.. ett perfekt avslut på denna vecka!


Imorgon är jag ledig från skolan. Måndagar & onsdagar har jag inga lektioner.

Hugo ska vara på skolan klockan 8.00, sedan hämtar hans pappa honom där efter jobbet. Själv ska jag vara hos frissan klockan 14. Nu ska jag göra mig av med den här risbusken! Huh.


Veckan som kommer innebär plugg tisdag, torsdag & fredag.

Tvätt någon av dagarna & städ på fredag inför festligheterna på lördag.


Handlas ska det också göras!

Av Linda Lindqvist - 5 september 2010 08:47

1.Ta fram din mobil.
2. Bläddra igenom din inkorg.
3. Stanna när du räknat till tio och skriv smset.
4. Gör likadant på varje fråga.


1. Vad skulle du säga om din pojkvän var otrogen mot dig?

Vad gör du?


2. Vad säger du alltid till din bästa kompis?

Japp & åka en sväng?


3. Vad är det första du säger när din kompis blir påkörd av en buss?

Hugo heter nu Hugolina, för han är en latkärring! :-)


4. Vilket sms blev du mest berörd av?

Haha, han fick is-the. Han hinka i sig halva glaset, ställde undan det och sa "'ääh, det här smakar ju fan som gammalt vatten" :-D


5. Vad säger din mamma innan du går och lägger dig?

Kan du skicka hennes nummer til mig? Blir vansinnig på den jävla idioten. Att man ens varit tillsammans med henne gör att man skäms!


6. Vad skulle du skrika om du vann en miljon kronor?

Vafan är mollröten!? :b

7. Vilka ord skulle du säga till gud om du trodde på honom?

Okej. Blir kanoners! :) Då får du vifta fram tatten oxå! ;)


8. Vad vill du höra mest av allt?

Jag älskar dig <3


9. Vad skulle du säga om du fick MVG i alla ämnen?

Jamen faan alltså. Hur kan hon? Öh.


10. Din romantiska replik?

Aa, det kan jag faktiskt göra! ;D


11. Vad skulle du säga om du blev bestulen?

Det förstår jag ;( Tycker det är starkt gjort av dig att ta dig för & göra det :)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Linda - född 89 - Sandviken.

Mamma till min prins Hugo, född -04.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards