Direktlänk till inlägg 5 september 2010

Söndag.

Av Linda Lindqvist - 5 september 2010 09:44

Godmorgon!

Söndag.. sista dagen innan vardagen sätter fart!


Inatt vid 02.00 vaknade jag av ett "huääääääääähh - host host -" Emil kom hem efter en kvälls festande & ropade på älgen i badrummet. Själv låg jag i sängen & njöt över att jag kommer må prima idag! ;-) *s*.


Vi har nyss ätit frukost. Nu häller jag i mig kaffe och hoppas på att piggna till lite.

Ska snart göra oss klar och vandra ner till ICA och handla lite. Sedan efter lunch så beger vi oss ner till stan för att härja i lekparken.. ett perfekt avslut på denna vecka!


Imorgon är jag ledig från skolan. Måndagar & onsdagar har jag inga lektioner.

Hugo ska vara på skolan klockan 8.00, sedan hämtar hans pappa honom där efter jobbet. Själv ska jag vara hos frissan klockan 14. Nu ska jag göra mig av med den här risbusken! Huh.


Veckan som kommer innebär plugg tisdag, torsdag & fredag.

Tvätt någon av dagarna & städ på fredag inför festligheterna på lördag.


Handlas ska det också göras!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda Lindqvist - 14 september 2010 20:03

Denna blogg kommer tas bort. Ny blogg finns på www.Powder.bloggplatsen.se ...

Av Linda Lindqvist - 14 september 2010 13:35

Hej & hå! 7.30 kom mamma hit imorse & var hemma med Hugo medans jag traskade iväg till skolan för att göra ett prov som gick sisådär.   Kom hem igen strax före klockan 10, och då sov Hugo fortfarande. Klockan 11.40 slog han upp ögonen.. feber...

Av Linda Lindqvist - 13 september 2010 17:44

Hittils har födelsedagen varit bra! Nästan.   Vid 9.30-tiden ringde Hugos fröken från skolan. Hugo hade kräkts jättemycket & hade feber. Fort på med kläder & rusa ner för att hämta hem lillskrutt! Så hängig han var! Mammas hjärta. Pratade lite ...

Av Linda Lindqvist - 10 september 2010 21:56

Väldigt besviken på människor som lovar saker - men aldrig kan hålla det..   Varför ens lova? ...

Av Linda Lindqvist - 10 september 2010 07:46

Jag är tacksam. Jag är tacksam över att familjen Lund existerar.   Jag & Emil har hängt ihop länge. Med åren så har jag lärt känna en sån fin & härlig familj/släkt. Familjen Lund har med åren alltid funnits till hands för mig, vilket jag är tac...

Presentation


Linda - född 89 - Sandviken.

Mamma till min prins Hugo, född -04.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards