Alla inlägg den 7 september 2010

Av Linda Lindqvist - 7 september 2010 09:14

Godmorgon!

Trodde jag skulle vakna upp med jordens värk i armarna idag - men icke!


Igår var jag hos frissan, som sagt! Vart jättenöjd med den nya frillan. Roligt med lite nytt! Ska även färga håret idag så man slipper utväxten.


Efter frissan så åkte jag & Emil och hämtade upp Anna och sedan vidare till Åshammar där vi hjälpte Micke med lite saker.. sedan stod vi läänge och bara tittade på korna i solnedgången. Åh, vad mysigt! :)


Åkte hem någongång runt 20.30 sedan cruisade jag, Emil och Micke runt hela sandviken och glodde. Hela Sandvken.. som om det vore så stort? *s*.


Kom hem runt 23-tiden. Då satt jag  & Emil och bara pratade. Brukar inte bli så mycket snack eftersom någon av oss antingen är så trött så vi stupar, eller så är vi hemma olika tider då någon av oss redan somnat. Men igår fick vi chansen att verkligen prata om allt & det kändes jättebra efteråt! Det känns super :)


Idag ska jag plugga en massa! Sedan sätta igång med tvätten klockan 15 & sedan dra iväg på föräldramöte klockan 18! Ska möta upp Hugos pappa strax före.


//

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Linda - född 89 - Sandviken.

Mamma till min prins Hugo, född -04.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards