Alla inlägg den 13 september 2010

Av Linda Lindqvist - 13 september 2010 17:44

Hittils har födelsedagen varit bra! Nästan.


Vid 9.30-tiden ringde Hugos fröken från skolan. Hugo hade kräkts jättemycket & hade feber. Fort på med kläder & rusa ner för att hämta hem lillskrutt! Så hängig han var! Mammas hjärta.

Pratade lite med Satu tidigare & hon berättade att Hugo var lite seg imorse innan hon lämnade honom på skolan också.


Gick hem & bäddade ner lilfisen i soffan och laddade upp med en massa filmer, fruktsoppa, nyponsoppa, alvedon & piggelin för febern.


Han ligger fortfarande i soffan som han gjort sedan i förmiddags. Jätteklen & seg. Tempar honom ibland & ger alvedon var 4:e timme. Febern har hållt sig borta ett bra tag nu så jag hoppas på det bästa!


Ringde skolan & sa att jag blir hemma med vård av barn ett par dagar tills han är helt frisk. Det är många barn som blir sjuka nu.. ny miljö i skolan, nya baciller & mycket tok!


Han har inte kräkts något mer, som tur är!


Vid lunch kom iallafall Anna & Inga-lill - trevligt! :)

Av Anna fick jag ett fint halsband som jag fick redan i lördags.

Sedan idag fick jag en skitläcker spargris av Anna, Inga-lill & Putte.

Sedan vid 15.30 kom mamma, Ida, mormor & morfar.

Av mamma & Ida fick jag pengar, doftljus &  bad-grejer. Jag älskar ljus & mysiga badskumgrejer :)

Av mormor & morfar fick jag pengar :)

Och av Emil fick jag en stoooor, fin blombukett! :-)


Nu sitter jag och inväntar pappa & Christel. Av dom fick jag min födelsedagspresent tidigare i månaden. 1000 :- på IKEA :)


Så jag springer mellan besök/fika och kurera min lille prins! [v]


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Linda - född 89 - Sandviken.

Mamma till min prins Hugo, född -04.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards