Alla inlägg den 4 juli 2010

:)

Av Linda Lindqvist - 4 juli 2010 23:55

dags att krypa ner i säng med   ´t och så har jag lillasyster här på besök & hon ska bo här i några dagar :) + att jag får hem Hugo imorgon. Så har 3 av mina favoriter hos mig . lovely !

Av Linda Lindqvist - 4 juli 2010 21:09

Vad ska man säga om gårdagen?

Helt fantastisk! :)


En helkväll tillsammans med Mr. Riihimäki.

Vi drog en repa på systemet, sedan hem och började hinka alkohol redan 13.30 Vi försökte lära oss dansa bugg, han försökte lära mig slåss, vi garvade ihjäl oss ett par hundra gånger & kunde samtidigt prata "seriöst" snack :)


Bästa på hela kvällen var nog "hos lindqvist i BJ måste man ha åkband"

vi skrattade så vi dog & matthias hittade ett åkband! :-D Haha.


Redigt fulla vid 17.30, kräktes i kors & åt hårdmacka med ost.

YEAH, vilken kväll! ;-)


Har alltid en bra dag/kväll tillsammans med världens bästa! :)


Blev en repa till forsbacka också. Jimmy körde oss :) Träffade Maria, Johanna, Robin & Jimmy. Så vi satt & hade mysigt nere vid vattnet och bara hade en bra kväll - tills min mage sa ifrån helt & jag blev tvungen att lämna folket & begé mig hemåt. Trodde det skulle bli en visit på akuten pga magen, men jag slapp!


Hur som haver - jag & matthias lyckas alltid få in en helkväll,

som blir toppenbra! :)

Presentation


Linda - född 89 - Sandviken.

Mamma till min prins Hugo, född -04.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10
11
12
13
14 15
16
17 18
19 20 21
22
23
24
25
26 27 28
29
30 31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards