Alla inlägg den 7 juli 2010

Av Linda Lindqvist - 7 juli 2010 19:18

Go´kväll.
Dagen på jobbet idag har verkligen varit seg. Tiden har gått mer bakåt än framåt känns det som.


Slutade iallafall klockan 15.00 & cyklade då iväg till dagis för att hämta lillfisen. Vi cyklade hem & bytte om och blev sedan upphämtad av Emil. Sedan åkte jag, Emil, Hugo & Inga-lill till biltema & jula för att kika lite. Handlade lite smått jag också. Därefter en snabb visit in i köpis för att träffa pappa som var där. Bästa pappa.


Kom hem för ca en timme sedan & Hugo åt kvällsfika & tog en dusch.. nu ligger han i sängen och glor på film. Han ska ju inte upp imorgonbitti så det gör inget att han är vaken lite längre :)


Imorgon är det jobb mellan 14 - 21.15, sedan hem och sova.. och fredag är det jobb 15 - 21.15 Sedan ledig lördag och söndag. GÖTT!


Jag ska snart trippa ner på ICA och handla lite kvällsmat till mig och syster, sedan ska jag ta en lång, härlig dusch! Fantastiskt!


Sedan njuta i famnen på min älskade.

  


Förr, då tog jag ett steg fram och två tillbaka.

Nu tar jag tio steg framåt för varje bakåt kliv jag gör.

Sluta aldrig kämpa, sluta aldrig kämpa för det du vill!

Jag vill, jag törs & jag kan - jag har inget att förlora,

inga drömmar blir för stora.

Av Linda Lindqvist - 7 juli 2010 05:48

Godmorgon världen!


Tidig morgon. Bara jag som är vaken än sålänge, men jag ska snart trippa in till Hugo och försöka få upp honom ur sängen, vilket kommer bli lättare sagt än gjort. Han är som en tonåring på mornarna.


Sängen lockar tillbaka mig! Jag är inte ett dugg sugen att begé mig iväg såhär tidigt, men plikten kallar som man brukar säga :-)

Får hoppas att dagen går bra, har laddat upp med ipren för jag känner att mensvärken är på G, och den brukar vara förjävlig! "/


Onsdagar brukar vara bra! Efter onsdagen är det bara två dagar kvar till helg, och jag är ledig i helgen, så det ska mysas på högsta nivå med lillskrutt. Fredagsmyset får vi dock skippa eftersom jag jobbar eftermiddag, så det får bli ett riktigt lördagsmys istället :)


På söndag sticker Hugo till sin pappa & blir där en vecka, och Emil drar till Norge på söndag & blir också borta en vecka. Vad ska jag roa mig med? Jobb, jobb och jobb.. det får bli så :)


Nu ska jag börja göra mig iordning.

Slutar 15 idag.

Presentation


Linda - född 89 - Sandviken.

Mamma till min prins Hugo, född -04.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10
11
12
13
14 15
16
17 18
19 20 21
22
23
24
25
26 27 28
29
30 31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards