Alla inlägg den 18 juli 2010

Av Linda Lindqvist - 18 juli 2010 14:17

Jag längtar nå fruktansvärt efter Hugo just nu! Fy, vad jag hatar det där med "varannan vecka". Jag missar ju för tusan halva hans liv.


Jag & Hugos pappa har pratat litegrann nu iallafall. Om det blir som jag har tänkt så kommer jag att ha Hugo på heltid ett tag. Det är absolut inte pga att jag tror att Hugo har det dåligt hos sin pappa och hans sambo, det tror jag absolut inte! Han pratar så mycket bra om dom och han har det bra där.. men jag måste få lite fason på Hugo. Han äter inprincip aldrig. Han har matvägrat i flera år. Han har ett sjujävla humör, vilket jag tror beror mycket på att jag och hans pappa har såna olika regler och rutiner.


Hugos pappa skulle fundera lite. Och jag hoppas att vi kan lösa det här & att jag får ha honom på heltid, iallafall ett tag. Självklart kommer Hugos pappa få träffa och vara med Hugo precis hur mycket han bara vill! Jag vill bara ha Hugo under mitt tak ett tag.


Men, vi skulle snackas vidare om det där.

Ens barn är ju ändå ens allt, ellerhur?

Av Linda Lindqvist - 18 juli 2010 09:24

Godmorgon people!

Nu ska jag försöka få in ett litet inlägg.. förlåt för min frånvaro från bloggen, men det är ju sommar och då ränner man ju omkring överallt o ingenstans :)


Såå. Sist jag bloggade var i torsdags, såg jag. Vad har hänt sedan dess?

Har varit bosatt i Stensätra hos Inga-lill medan dom har varit i Norge på semester, så jag har varit kattvakt åt Nisse.

I fredags jobbade jag 7.30-15.00, sedan till Stensätra och dona. Fick vara med Hugo nästan två timmar också pga att han skulle få sprutan.

Därefter kom pappa & syster och hämtade mig & vi drog iväg till American och käkade lite - sen bums hem & sova.. trött som man var.


Jobbade även igår, 15-21.15 Samma tider idag blir det också jobb, sen är jag ledig imorgon - och då får jag hem Hugo :-) Underbart!


Jag jobbar även bara tre dagar nästa vecka, så då får jag en massa tid tillsammans med lillprinsen! :) Härligt!


Nu ska jag dona runt lite här hemma. Plocka lite, duscha lite, äta, göra mig iordning och greja.. sen är det jobb.


/

Presentation


Linda - född 89 - Sandviken.

Mamma till min prins Hugo, född -04.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10
11
12
13
14 15
16
17 18
19 20 21
22
23
24
25
26 27 28
29
30 31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards