Alla inlägg den 8 juli 2010

Av Linda Lindqvist - 8 juli 2010 23:04

Jag kan inte sova, för det är en massa tankar som far omkring och härjar i skallen på mig. Varför kan dom inte hålla fan på sig när man ska sova!?


Nåja, det fixar sig.


Åh, vet ni vad jag är sugen på just nu? Sitta på en strand med ett gäng härliga människor, vara lagom lullig, se en solnedgång med en öppen eld & höra vågorna slå.

..ja, det vore nåt det. Men vad gör man istället? Sitter i köket i BJ & stinker fotsvett! Känns bra? Aaah.


Jag måste skaffa en hobby. Vad kan passa mig?

Bygga pussel? Spela krocket? Tillverka bindor till löpande hundar? Spela bingo med 80+are på lördagar? Fan.. ingen som har någon idé?


Av Linda Lindqvist - 8 juli 2010 21:56

..och ja, jag måste bara!


Jag gillar inte Darin, inte så. Men jag har fastnat för låten han gjorde till Victoria & Daniels bröllop. Texten är fantastisk & det är en text gjord för personer som känner äkta kärlek för varandra.


Darin - Can't stop love.

 

Riktigt fin & underbar och stark text!


Jag har också kommit in i mitt Celine Dion stadie igen! :)


- Think twice.

- All by myself.

- Because you loved me.

-

Av Linda Lindqvist - 8 juli 2010 21:42

Godkväll, godkväll!


Jag kom nyss hem ifrån jobbet. Fick skjuss hem av Camilla (en supergullig jobbarkompis) så jag slapp gå hem. Tack! :)


Nu när jag kom hem så var Hugo fortfarande vaken. Han är ganska knölig att lägga när jag inte är hemma. "Ditt & datt får jag för mamma", "Jag vill göra det, för det får jag för mamma". Han är en riktig mammagris för tillfället, men det är väl bara att stå ut. Mammagris & 6-årstrots. Det är inte att leka med *s*.


Jobbade mellan 14 - 21.15 idag, och idag har nog varken jag eller Camilla suttit stilla mer än två minuter. Har haft arslet fullt konstant! Men det är skönt. Jag gillar inte att sitta & glo. Men attans vad skönt det var att få kliva ur arbetskläderna och åka hem.


Imorgon är det jobb 15 - 21.15 som gäller. Sedan ledig lördag & söndag. Nästa vecka är Hugo hos sin pappa & Emil kan jag inte heller umgås med eftersom han drar till Norge. Vad ska jag hitta på? Jag blir helt solo! O-vant, men det ska faktiskt bli fruktansvärt skönt att bara vara, helt ensam. Dock jobbar jag nästan varje dag, men ändå. Någon dag är jag ledig iallafall :)


Nu ska jag få något i magen, se till att Hugo somnar, ta en dusch & sedan krypa ner i säng.. min kropp är slutkörd till max.


Bjuder på en bild på världens finaste vän också! :)

Kram & Godnatt!


  

Presentation


Linda - född 89 - Sandviken.

Mamma till min prins Hugo, född -04.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10
11
12
13
14 15
16
17 18
19 20 21
22
23
24
25
26 27 28
29
30 31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards