Alla inlägg den 8 augusti 2010

Av Linda Lindqvist - 8 augusti 2010 19:38

Godkväll.

Imorgon är det back to the vardag som gäller. Måndag = skolan för Hugo & jobb för mig. Jag jobbar 7.30 - 15, och efter jobbet så kommer Hugos pappa & hämtar mig så vi kan hämta Hugo på skolan tillsammans.. Hugos pappa har ju inte varit med på inskolningen, så han vet inte vart det är någonstans :P


Så. Vardagen. Nu kommer jag jobba 14 dagar i sträck, med endast två dagars ledighet. Nu på fredag & nästa onsdag. Dock har jag vara 14 dagar kvar att jobba, så. Fyfan! Jag trivs så bra - men förhoppningsvis kanske jag får jobba x-tra :)


Hugo ligger i sängen & sover. Jag ska i säng i tid jag också - klockan ringer tidigt imorgon.


Sen så har jag kommit på att jag är fasiken hungrig jämt. Som nu.. jag åt en stor portion kycklingwok & ris för ca 45 minuter sedan.. blev mätt som tusan & fick bli buren ut på balkongen för att orka röka - what? Och nu.. nu är jag hungrig igen! Jag är alltid hungrig & allt kretsar fan runt mat. Och nej, jag är inte fet. 45 kg & 168 cm.. fruktansvärt liten människa & ändå ett matvrak! :)


Nu ska jag plocka & dona lite.. sen sova :)

najt.

Presentation


Linda - född 89 - Sandviken.

Mamma till min prins Hugo, född -04.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11 12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards