Alla inlägg den 26 augusti 2010

Av Linda Lindqvist - 26 augusti 2010 13:16

Hallådär!


Idag var jag i skolan mellan 8.30-9.30 En liten lugn start på Engelskan idag. Därefter knatade jag iväg till banken för att höra mig för ang en sak. Och det var positivt :-)


Kom hem strax före elva & trodde att golvläggaren var här då, eftersom han åkte igår före lunch och inte kom tillbaka.. så nu är det bara grå betong på golvet & det ser hemskt ut. Men nej, han var inte här & har inte varit här heller.. så jag hoppas dom kommer nu efter lunch så det blir färdigt idag!


Imorgon ska jag på intro för vårdämnena jag ska läsa. Ska vara där klockan 10.00, och efter det så kommer Anna och hämtar upp mig så åker vi in till valbo. Jag tänkte shoppa litegrann.. kika om man hittar något snyggt tills födelsedagsfesten, kanske? :) Inte långt kvar nu, och det kommer med all säkerhet bli en riktigt trevlig kväll.


Jag ser också fram emot lördag då vi drar iväg.. blir en tur med Eckerö! Lite mat, lite öl & tax-free shopping! Skönt att komma härifrån ett tag. Sedan skippar jag nog Gävle-cruisingen på kvällen också.. jag var ju där i våras & jag har fått nog av raggarbilar sedan rättvik-veckan! :-)


- -


Jag har haft en enorm saknad efter min "storebror" nu dom senaste dagarna. Tyvärr blir karlar allt för dumma när dom blir kärring-styrda! "/

Det är så synd, för han är en riktigt gó kille & vi var väldigt tighta.


Men eftersom han är som han är, vilket jag inte kan göra så mycket åt, så har Matthias fått tagit över storebror-rollen! Han är min bästa kill-kompis & vi kommer aldrig att ha någon annan relation än den vi har pga vi aldrig har haft och aldrig kommer få några "feelings" på det viset för varandra - därför passar han som en stöttande storebror! :-)


//

Presentation


Linda - född 89 - Sandviken.

Mamma till min prins Hugo, född -04.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11 12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards