Alla inlägg den 21 augusti 2010

Av Linda Lindqvist - 21 augusti 2010 12:04

Hallådär.

Här sitter man.. turban på skallen efter en dusch & mensvärk! Iih.. blir att knapra ipren innan det är dags att masa mig iväg till jobbet.


Medans jag roar mig med ett kvällspass på jobbet så drar smågrabbarna (dvs Hugo & Emil) iväg till årsunda för att glo på folkrace. Hugo har tjatat om det sedan han vaknade.. det blir nog roligt för honom . Biltokig som han är! :)


Imorgon är det "byte". Hugo åker hem till sin pappa. Jag hatar att bara ha mitt barn halva tiden! Men.. det är ju Johans barn också och jag vet hur bra Hugo har det hos honom.


Det är skönt nu när det fungerar! Hugo kommer hem och berättar en massa roligt som han har gjort med Johan och Johans sambo. Han mår bra när han kommer hem.. till skillnad från förr då Johan var tillsammans med någon som inte alls var bra för Hugo. Ens barn ska inte behöva komma hem och säga att han inte vill vara hos pappa, för pappan är tillsammans med "en sjuk häxa", eller hur?


Nä, så jag är tacksam.. Johan är tillsammans med en bra tjej & Hugo mår jättebra. Och vi har lärt oss att kunna hjälpas åt. Både jag & johan och våra respektive. Det är jätteskönt med ett sånt bra teamwork! :-)


Nu ska jag få på mig lite kläder..

Presentation


Linda - född 89 - Sandviken.

Mamma till min prins Hugo, född -04.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11 12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards