Alla inlägg den 30 augusti 2010

Av Linda Lindqvist - 30 augusti 2010 20:14

Godkväll.

Håller på att göra om designen på bloggen - men har givit upp för tillfället.


Hugo är ny-badad och ligger i sängen och kikar på film. Sedan är det sovdags för honom. School-time imorgon för både honom & mig!


Tidigare hade vi besök av mamma & lillasyster. Jag färgade håret på mamma & pratade lite strunt. Allt för sällan man får tid med mammsen pga jobb, skola & annat som är i vägen "/


När Hugo har somnat så ska jag ta ett långt, härligt bad jag också. Sedan kura ner mig i pyjamas & mina nya mys-tofflor! Fick hem skorna jag beställde till mig & Hugo idag! Ett par höst-skor till Hugo, ett par höst-stövlar till mig & ett par mys-tofflor till mig. Hugo föredrar hellre ragg-sockor på kvällarna. Så såna har jag fixat till honom istället! :)


Det ryktas även om att man får massage ikväll. Tända ljus & massage sa's det. Lovely! Det behövs.


Imorgon ska jag sätta igång med medicinen för lederna också.. så man överlever hösten & vintern! Huh.


Natti.

Av Linda Lindqvist - 30 augusti 2010 11:02

Hallådär.

Nu var det ett tag sedan jag bloggade - men jag har inte haft lust.

Vad har hänt sen sist?


I fredags var somsagt jag & Anna in till valbo och shoppade. Fick med mig mycket fint hem :) Kul kul.


I lördags blev det en tur med eckerö. Handlade en massa i tax-freen så man har ett tag framöver ;) Handlade även en massa gott till Hugo.

Blev någon drink i baren & tjatter - trevligt!

Därefter blev det en tur till järbo för att prata lite strunt med mamma, sedan hem och tvärslockna. Orkade inte ta mig in till Gävle och frysa röven av mig.


Igår var det en riktig slappdag. Hyrde film & njöt av en ben&jerry's.

Blev även en snabb-visit till köpis igen på jakt efter en höst/vinter jacka. Och jag hittade en inne på Vero Moda som jag föll för - så den fick det bli :)


Idag ska jag hämta Hugo på skolan klockan 13 - så är han miiiin en vecka! :) Eller ja, pappa ville låna honom en natt oxå.. eventuellt sover han där på torsdag :)


Nu ska jag dona lite innan det är dags att hämta kärleken.

Presentation


Linda - född 89 - Sandviken.

Mamma till min prins Hugo, född -04.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11 12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards