Direktlänk till inlägg 8 juli 2010

En grym dag.

Av Linda Lindqvist - 8 juli 2010 21:42

Godkväll, godkväll!


Jag kom nyss hem ifrån jobbet. Fick skjuss hem av Camilla (en supergullig jobbarkompis) så jag slapp gå hem. Tack! :)


Nu när jag kom hem så var Hugo fortfarande vaken. Han är ganska knölig att lägga när jag inte är hemma. "Ditt & datt får jag för mamma", "Jag vill göra det, för det får jag för mamma". Han är en riktig mammagris för tillfället, men det är väl bara att stå ut. Mammagris & 6-årstrots. Det är inte att leka med *s*.


Jobbade mellan 14 - 21.15 idag, och idag har nog varken jag eller Camilla suttit stilla mer än två minuter. Har haft arslet fullt konstant! Men det är skönt. Jag gillar inte att sitta & glo. Men attans vad skönt det var att få kliva ur arbetskläderna och åka hem.


Imorgon är det jobb 15 - 21.15 som gäller. Sedan ledig lördag & söndag. Nästa vecka är Hugo hos sin pappa & Emil kan jag inte heller umgås med eftersom han drar till Norge. Vad ska jag hitta på? Jag blir helt solo! O-vant, men det ska faktiskt bli fruktansvärt skönt att bara vara, helt ensam. Dock jobbar jag nästan varje dag, men ändå. Någon dag är jag ledig iallafall :)


Nu ska jag få något i magen, se till att Hugo somnar, ta en dusch & sedan krypa ner i säng.. min kropp är slutkörd till max.


Bjuder på en bild på världens finaste vän också! :)

Kram & Godnatt!


  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda Lindqvist - 14 september 2010 20:03

Denna blogg kommer tas bort. Ny blogg finns på www.Powder.bloggplatsen.se ...

Av Linda Lindqvist - 14 september 2010 13:35

Hej & hå! 7.30 kom mamma hit imorse & var hemma med Hugo medans jag traskade iväg till skolan för att göra ett prov som gick sisådär.   Kom hem igen strax före klockan 10, och då sov Hugo fortfarande. Klockan 11.40 slog han upp ögonen.. feber...

Av Linda Lindqvist - 13 september 2010 17:44

Hittils har födelsedagen varit bra! Nästan.   Vid 9.30-tiden ringde Hugos fröken från skolan. Hugo hade kräkts jättemycket & hade feber. Fort på med kläder & rusa ner för att hämta hem lillskrutt! Så hängig han var! Mammas hjärta. Pratade lite ...

Av Linda Lindqvist - 10 september 2010 21:56

Väldigt besviken på människor som lovar saker - men aldrig kan hålla det..   Varför ens lova? ...

Av Linda Lindqvist - 10 september 2010 07:46

Jag är tacksam. Jag är tacksam över att familjen Lund existerar.   Jag & Emil har hängt ihop länge. Med åren så har jag lärt känna en sån fin & härlig familj/släkt. Familjen Lund har med åren alltid funnits till hands för mig, vilket jag är tac...

Presentation


Linda - född 89 - Sandviken.

Mamma till min prins Hugo, född -04.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10
11
12
13
14 15
16
17 18
19 20 21
22
23
24
25
26 27 28
29
30 31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards