Direktlänk till inlägg 10 juli 2010

Lördag.

Av Linda Lindqvist - 10 juli 2010 07:33

Godmorgon!

Klockan är tidigt för en lördagmorgon, men jag kunde inte somna om.


Igår jobbade jag. Det var en kväll med "full rulle" igen och allting gick bra. Blev ganska slut i kroppen och det är behövligt med två dagars ledighet nu :)


När jag hade slutat klockan 21.15 så åkte jag och Emil upp till Järbo medans Ida var hemma med en sovande Hugo. Drog upp till pappa & sa hej till honom & besöket han har ifrån Norge + att jag lämnade lite saker som jag hade lånat av honom :) Sedan blev det en snabbsväng förbi Jimmy, som var sjuk & hängig - stackarn "/ Krya på dig! :)

Därefter blev det en tur förbi donken för att handla käk åt oss & lillasyster.


Somnade som en stock sedan! Var så övertrött så jag kunde inte röra mig.


Hugo har blivit så duktig också. Han går upp på morgonen & sätter på tv:n, slår igång tv:spelet eller leker inne på sitt rum, och så väcker han mig när han vill ha frukost, vilket brukar vara vid 9.30 - 10-tiden.. :) Dock vaknade jag av mig själv nu när han satt inne i vardagsrummet och byggde med lego, och kunde inte somna om. Så det blev en tidig lördagmorgon!


Idag vet jag inte till 100 % vad som händer. Kanske ett besök hos pappa,  men annars vette tusan. Ikväll är det lördags-mys-kväll iallafall :) Film och lite gotta tillsammans med min lilla prins.


Och imorgon åker han till sin pappa & Emil till Norge. Jag blir helt ensam.

Men det är skönt - det behövs ibland.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda Lindqvist - 14 september 2010 20:03

Denna blogg kommer tas bort. Ny blogg finns på www.Powder.bloggplatsen.se ...

Av Linda Lindqvist - 14 september 2010 13:35

Hej & hå! 7.30 kom mamma hit imorse & var hemma med Hugo medans jag traskade iväg till skolan för att göra ett prov som gick sisådär.   Kom hem igen strax före klockan 10, och då sov Hugo fortfarande. Klockan 11.40 slog han upp ögonen.. feber...

Av Linda Lindqvist - 13 september 2010 17:44

Hittils har födelsedagen varit bra! Nästan.   Vid 9.30-tiden ringde Hugos fröken från skolan. Hugo hade kräkts jättemycket & hade feber. Fort på med kläder & rusa ner för att hämta hem lillskrutt! Så hängig han var! Mammas hjärta. Pratade lite ...

Av Linda Lindqvist - 10 september 2010 21:56

Väldigt besviken på människor som lovar saker - men aldrig kan hålla det..   Varför ens lova? ...

Av Linda Lindqvist - 10 september 2010 07:46

Jag är tacksam. Jag är tacksam över att familjen Lund existerar.   Jag & Emil har hängt ihop länge. Med åren så har jag lärt känna en sån fin & härlig familj/släkt. Familjen Lund har med åren alltid funnits till hands för mig, vilket jag är tac...

Presentation


Linda - född 89 - Sandviken.

Mamma till min prins Hugo, född -04.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10
11
12
13
14 15
16
17 18
19 20 21
22
23
24
25
26 27 28
29
30 31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards