Direktlänk till inlägg 28 juli 2010

yesterday.

Av Linda Lindqvist - 28 juli 2010 11:12

Godmorr'n.

Idag låg jag i sängen och drog mig läääänge i jämförelse med alla andra dagar jag är ledig. Då är det upp klockan 7.00 som gäller för jag inte kan sova längre.


Igår gjorde jag allt jag planerat in att jag måste göra på mina två lediga dagar. Lämnade papper på soc, hjälpte Sandra med en sak, postade två paket, hjälpte Emil att tvätta bilen ut&invändigt, träffade en jobbarkompis för att fixa lite saker.. Ja, alla ärenden är fixade & jag ska bara njuta av min sista lediga dag innan jag ska jobba torsdag-söndag! :-)

Ingenting planerat, så vi får se vad dagen bjuder på förnågot.


Igår ringde två fulla, góa & glada människor till mig som betyder mycket. Alltid roligt att lyssna på fyllskallar som försöker berätta något, som helst ska berätta allt på en och samma gång! :-) Matthias & David pratar jag om, naturligtvis! ;P

Planerade lite inför våran trip Rättvik & så också - gött :)


Nu ska jag vika tvätt & dona, sedan får vi se vad som sker :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda Lindqvist - 14 september 2010 20:03

Denna blogg kommer tas bort. Ny blogg finns på www.Powder.bloggplatsen.se ...

Av Linda Lindqvist - 14 september 2010 13:35

Hej & hå! 7.30 kom mamma hit imorse & var hemma med Hugo medans jag traskade iväg till skolan för att göra ett prov som gick sisådär.   Kom hem igen strax före klockan 10, och då sov Hugo fortfarande. Klockan 11.40 slog han upp ögonen.. feber...

Av Linda Lindqvist - 13 september 2010 17:44

Hittils har födelsedagen varit bra! Nästan.   Vid 9.30-tiden ringde Hugos fröken från skolan. Hugo hade kräkts jättemycket & hade feber. Fort på med kläder & rusa ner för att hämta hem lillskrutt! Så hängig han var! Mammas hjärta. Pratade lite ...

Av Linda Lindqvist - 10 september 2010 21:56

Väldigt besviken på människor som lovar saker - men aldrig kan hålla det..   Varför ens lova? ...

Av Linda Lindqvist - 10 september 2010 07:46

Jag är tacksam. Jag är tacksam över att familjen Lund existerar.   Jag & Emil har hängt ihop länge. Med åren så har jag lärt känna en sån fin & härlig familj/släkt. Familjen Lund har med åren alltid funnits till hands för mig, vilket jag är tac...

Presentation


Linda - född 89 - Sandviken.

Mamma till min prins Hugo, född -04.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10
11
12
13
14 15
16
17 18
19 20 21
22
23
24
25
26 27 28
29
30 31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards