Direktlänk till inlägg 19 februari 2010

silverwheels.

Av Linda Lindqvist - 19 februari 2010 16:41

Hallådär.

Vilken daaag. Jag har fått en massa saker gjorda känns det som.


- Varit upp till Järbo (pappa) för att hämta en tröja som jag låna av syster som jag tänkte ha imorgon.

- Varit på Lindex och handlat strumpbyxor & foundation.

- Varit på systembolaget och handlat lite gottigt tills imorgon ;-)

- Lämnat in papper på soc.

- Varit på prix och handlat lite groggvirke och annat gott tills imorgon.


Och vadå? Vad händer imorgon? Jo, jag ska äääääntligen få träffa min fina prinsessa Maria. Helt fantastiskt underbart att få hålla om henne & få tillbringa hela kvällen tillsammans med min fina tjej. Åh, så jag längtat! Så imorgon blir det lite alkoholintag och därefter förmodligen krogen och shejka ass tills vi står på öronen :)

That's my girl.


Så imorgon blir det trevligheter, med andra ord! :-)


Nu har jag städat klart här hemma och har precis tagit ett varmt och skönt bad. Så nu blir det att slappa omkring hela kvällen tills älskling kommer hem efter jobbet.


Och vet ni?

Idag har jag och Johan varit tillsammans i en månad.

  

..inte så länge. Men det är början på något stort & vackert.


Nuså, nu ska jag slappa vidare och invänta älskling som ska få göra trök-görat ikväll.. nämnliggen laga middag. Jag hatar matlagning, så den biten sköter han :)


//

 
 
``Maria´´

``Maria´´

19 februari 2010 16:56

Kvällen imorgon kommer bli oförglömlig! :)

http://marianehvvonen.blogg.se

 
syster

syster

19 februari 2010 20:32

jag hoppas djupt och innerligt att du lämnar fåglarna hemma.. hehhehehe :)
btw, Älska mig för den jag är - annars är det inte mig du älskar. its so true!

http://www.iidakristiansen.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda Lindqvist - 14 september 2010 20:03

Denna blogg kommer tas bort. Ny blogg finns på www.Powder.bloggplatsen.se ...

Av Linda Lindqvist - 14 september 2010 13:35

Hej & hå! 7.30 kom mamma hit imorse & var hemma med Hugo medans jag traskade iväg till skolan för att göra ett prov som gick sisådär.   Kom hem igen strax före klockan 10, och då sov Hugo fortfarande. Klockan 11.40 slog han upp ögonen.. feber...

Av Linda Lindqvist - 13 september 2010 17:44

Hittils har födelsedagen varit bra! Nästan.   Vid 9.30-tiden ringde Hugos fröken från skolan. Hugo hade kräkts jättemycket & hade feber. Fort på med kläder & rusa ner för att hämta hem lillskrutt! Så hängig han var! Mammas hjärta. Pratade lite ...

Av Linda Lindqvist - 10 september 2010 21:56

Väldigt besviken på människor som lovar saker - men aldrig kan hålla det..   Varför ens lova? ...

Av Linda Lindqvist - 10 september 2010 07:46

Jag är tacksam. Jag är tacksam över att familjen Lund existerar.   Jag & Emil har hängt ihop länge. Med åren så har jag lärt känna en sån fin & härlig familj/släkt. Familjen Lund har med åren alltid funnits till hands för mig, vilket jag är tac...

Presentation


Linda - född 89 - Sandviken.

Mamma till min prins Hugo, född -04.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards