Alla inlägg den 17 februari 2010

Av Linda Lindqvist - 17 februari 2010 09:03

Godmorgon!


Dum som jag var så sa jag till Johan igårkväll att han kunde ta av filten över fåglarnas bur så dom fick vakna när han åkte och jobbade. Smart? Då blev det ett jävla kvittrande i köket och jag vaknade av det. Så nu blir det inge mer sova för mig.


Idag då? Jo, jag ska diska & bädda lite, ta en dusch, slänga på mig ett ansikte och göra mig färdig för en färd in till Sandviken. Jag ska ta 12-bussen in dit, och vid 13-tiden kommer Sandra och Diaz hem till mig och hälsar på. Det var allt för länge sedan vi träffades nu! Fyy, det får inte gå så lång tid emellan gångerna. Skärpning på oss!

Så vi ska väl dricka lite kaffe och prata strunt som vanligt. Trevligt, trevligt :-)


Igår gick jag och la mig själv för första gången på länge. Det är ju OS   och när man har en sportintresserad man så får det nog bli ensamma läggningar nu ett tag framöver. När jag blir härskare över världen så ska jag minsann se till att förjuda allt som har med OS och sport att göra. Hähä   .


Nu ska jag dra på lite musik & sätta igång med det som ska göras innan jag ska begé mig mot storsta'n.


Have a nice daaay, bitche's.

Presentation


Linda - född 89 - Sandviken.

Mamma till min prins Hugo, född -04.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards