Alla inlägg den 25 februari 2010

Av Linda Lindqvist - 25 februari 2010 19:40

Godkväll!


Vilken dag det har varit! Jag hämtade Hugo på dagis strax före 15, och Emil kom då till dagis och hämtade honom med traktorn. Jag tog en prommenad ner till stensätra och mötte upp dom där. Dom for omkring i traktorn och plogade snö hela eftermiddagen. Jag satt och tittade på och såg allmänt dum ut, antar jag!


Sedan åkte dom till åshammar och lämnade traktorn och därefter for dom till AGA och köpte mat -mums-. Jag var kvar i stensätra och drack lite kaffe med Anna.

Emil körde hem oss vid 18.30, och nu sover Hugo. Han har haft en lång dag!


Har haft en bra dag jag också. Dels var det väldigt känslosamt där ett tag. Jag fick verkligen kämpa för att hålla tårarna inne, samtidigt som jag var väldigt glad över situationen. Men jag har lärt mig att jag lär av mina misstag & vissa saker gör man bara inte två gånger. (dock är jag jävligt duktig på att göra om mina misstag många gånger innan jag lär mig).


Rensade telefon idag på bilder också. Så här kommer några :


Bilder sedan jag var barnvakt åt Diaz.

     



Egobilder på mig & min vrålsexiga näsa *not*.

 


Bilder från idag, Hugo & traktorn.

               


Nu ska jag kika om Hugo somnat´ sen slappa.

Av Linda Lindqvist - 25 februari 2010 14:36

Nu ska jag hämta lillprinsen på dagis & sedan ska vi ut på äventyr!


..& imorgon ska jag försöka möblera om litegrann i lägenheten. Förutom i hallen.. där finns inte så mycket att ändra på :P



Av Linda Lindqvist - 25 februari 2010 12:43

Hallådär.


Har inte särskillt mycket att skriva idag. Hugo har gått & blivit snorig o jäklig han också, men jag får hoppas att han slipper feber och elände bara! Usch.

Men han är ändå på dagis idag & jag ska hämta honom snart. Vi har ju planer för dagen :)


Just ja. För några dagar sedan klickade jag mig in på en sida där dom säljer mineral-foundation & puder. Så jag beställde hem prover för 10 :- /st för att prova vilken som passar min hudfärg bäst. Och jag provade dom & verkligen älskade en av dom. Så nu har jag beställt en stor burk med puder.. har nog aldrig varit så nöjd med en foundation någonsin, och ett + är ju att det är mineraler i det.. så det kändes inte allt lika "tungt" & kladdigt i ansiktet som det brukar göra när jag använder min flytande foundation. Så jag får väl hem den stora burken om några da'r :)


Nu ska jag dona lite.

Presentation


Linda - född 89 - Sandviken.

Mamma till min prins Hugo, född -04.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards