Alla inlägg den 19 februari 2010

Av Linda Lindqvist - 19 februari 2010 22:36

Godkväll!

 

Hoppas alla har haft en fin kväll. Min dag & kväll har varit bra, förutom att tröttheten har tagit över mig. Har kämpat på ganska bra för att ens orka vara vaken, men det gick.. för jag gav mig fan på att orka vara vaken tills älskling kom hem idag, och jag lyckades :-)


Tog och käkade lite när Johan kom hem och sedan stoppade jag ner honom i ett bad, så han ligger där i och har det gött nu.. och jag sitter på golvet på en kudde och donar. Inväntar att han ska komma upp och krypa ner i säng tillsammans med mig och sova som en gris ´ :)


Imorgon ska jag eventuellt vara barnvakt åt Diaz över dagen medans Sandra drar iväg på någonting :-) Men det bestäms inte förän imorgon förmiddag, men jag hoppas att hon åker iväg så jag får krama lite på lillprinsen ´  


Nä, nu ska jag knöla mig i en pyjamas & göra kväller här.. och se fram emot morgondagen & morgonkvällen   


1 månad idag.. då kanske det blir    ikväll?

HÄHÄHÄHÄHÄHÄHÄHÄHÄ.

Av Linda Lindqvist - 19 februari 2010 16:41

Hallådär.

Vilken daaag. Jag har fått en massa saker gjorda känns det som.


- Varit upp till Järbo (pappa) för att hämta en tröja som jag låna av syster som jag tänkte ha imorgon.

- Varit på Lindex och handlat strumpbyxor & foundation.

- Varit på systembolaget och handlat lite gottigt tills imorgon ;-)

- Lämnat in papper på soc.

- Varit på prix och handlat lite groggvirke och annat gott tills imorgon.


Och vadå? Vad händer imorgon? Jo, jag ska äääääntligen få träffa min fina prinsessa Maria. Helt fantastiskt underbart att få hålla om henne & få tillbringa hela kvällen tillsammans med min fina tjej. Åh, så jag längtat! Så imorgon blir det lite alkoholintag och därefter förmodligen krogen och shejka ass tills vi står på öronen :)

That's my girl.


Så imorgon blir det trevligheter, med andra ord! :-)


Nu har jag städat klart här hemma och har precis tagit ett varmt och skönt bad. Så nu blir det att slappa omkring hela kvällen tills älskling kommer hem efter jobbet.


Och vet ni?

Idag har jag och Johan varit tillsammans i en månad.

  

..inte så länge. Men det är början på något stort & vackert.


Nuså, nu ska jag slappa vidare och invänta älskling som ska få göra trök-görat ikväll.. nämnliggen laga middag. Jag hatar matlagning, så den biten sköter han :)


//

Presentation


Linda - född 89 - Sandviken.

Mamma till min prins Hugo, född -04.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards