Direktlänk till inlägg 25 februari 2010

förkylning.

Av Linda Lindqvist - 25 februari 2010 12:43

Hallådär.


Har inte särskillt mycket att skriva idag. Hugo har gått & blivit snorig o jäklig han också, men jag får hoppas att han slipper feber och elände bara! Usch.

Men han är ändå på dagis idag & jag ska hämta honom snart. Vi har ju planer för dagen :)


Just ja. För några dagar sedan klickade jag mig in på en sida där dom säljer mineral-foundation & puder. Så jag beställde hem prover för 10 :- /st för att prova vilken som passar min hudfärg bäst. Och jag provade dom & verkligen älskade en av dom. Så nu har jag beställt en stor burk med puder.. har nog aldrig varit så nöjd med en foundation någonsin, och ett + är ju att det är mineraler i det.. så det kändes inte allt lika "tungt" & kladdigt i ansiktet som det brukar göra när jag använder min flytande foundation. Så jag får väl hem den stora burken om några da'r :)


Nu ska jag dona lite.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda Lindqvist - 14 september 2010 20:03

Denna blogg kommer tas bort. Ny blogg finns på www.Powder.bloggplatsen.se ...

Av Linda Lindqvist - 14 september 2010 13:35

Hej & hå! 7.30 kom mamma hit imorse & var hemma med Hugo medans jag traskade iväg till skolan för att göra ett prov som gick sisådär.   Kom hem igen strax före klockan 10, och då sov Hugo fortfarande. Klockan 11.40 slog han upp ögonen.. feber...

Av Linda Lindqvist - 13 september 2010 17:44

Hittils har födelsedagen varit bra! Nästan.   Vid 9.30-tiden ringde Hugos fröken från skolan. Hugo hade kräkts jättemycket & hade feber. Fort på med kläder & rusa ner för att hämta hem lillskrutt! Så hängig han var! Mammas hjärta. Pratade lite ...

Av Linda Lindqvist - 10 september 2010 21:56

Väldigt besviken på människor som lovar saker - men aldrig kan hålla det..   Varför ens lova? ...

Av Linda Lindqvist - 10 september 2010 07:46

Jag är tacksam. Jag är tacksam över att familjen Lund existerar.   Jag & Emil har hängt ihop länge. Med åren så har jag lärt känna en sån fin & härlig familj/släkt. Familjen Lund har med åren alltid funnits till hands för mig, vilket jag är tac...

Presentation


Linda - född 89 - Sandviken.

Mamma till min prins Hugo, född -04.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards