Direktlänk till inlägg 27 februari 2010

Feelings.

Av Linda Lindqvist - 27 februari 2010 21:22

Godkväll.

Åh vilken dag. Fylld av känslor åt alla håll.


Vart ska jag börja? Hugo har varit hemma hos min kusin Benjamin hela dagen. Han åkte 11.30 i förmiddags och kom hem ungefär 19.30, så han har iallafall roat sig idag. Dock så var han lite klen när jag skulle natta honom nu klockan 21. Han kröp intill mig och sa att han hade ont i kroppen. Och jo, det var förståligt! Ungen var supervarm när jag kände på hans panna. Tog tempen på honom och han hade 39 graders feber. Stackars älskling! Gav honom vatten och en alvedon, sedan somnade han på ca tre minuter. Inte så konstigt eftersom att han varit vaken sedan 6.30 imorse och somnade för en stund sedan. Öppnade ventilen helt inne i Hugos rum så det blir svalt där inne, så får jag hoppas att han sover gott ändå trotts febern.


Johan åkte hem och tvättade strax före elva idag. Och jag bad honom att stanna hemma efter att han tvättat klart. Jag hatar att behöva be om det, men jag har ett sånt starkt behov över att få vara ensam ibland. Bara gå omkring här hemma och se dum ut i min ensamhet. Det är en "passion" och ett väldigt starkt behov. Jag har alltid varit en ensamvarg och jag behöver space i mitt liv för att kunna leva.


Dock så kom Emil förbi en liten stund här på kvällen. Kände att jag behövde prata med någon litegrann.. och han är en sån otroligt bra vän, och jag känner att jag kan prata med honom. Det spelar ingen roll om det är allvarliga saker eller om det bara är lite allmänt snack. Han finns att prata med, och det är jag tacksam över.

Efter att ha levt med honom i tre år så läser han av mig så bra & vet så mycket.


Imorgon ska vi bara vara inne och ta det lugnt. Ska kurera lillkärlek som är dunderförkyld & sjukis "/ Bara ta det lugnt och ha en slapp-söndag tillsammans. En till mamma & Hugo dag, o det behövs. För jag älskar min fina skatt   


Nu ska jag roa mig på något vis innan jag säger tack för mig och kryper ner i säng också. Sov gott´ vi hörs imorgon.


jag & darling <3  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda Lindqvist - 14 september 2010 20:03

Denna blogg kommer tas bort. Ny blogg finns på www.Powder.bloggplatsen.se ...

Av Linda Lindqvist - 14 september 2010 13:35

Hej & hå! 7.30 kom mamma hit imorse & var hemma med Hugo medans jag traskade iväg till skolan för att göra ett prov som gick sisådär.   Kom hem igen strax före klockan 10, och då sov Hugo fortfarande. Klockan 11.40 slog han upp ögonen.. feber...

Av Linda Lindqvist - 13 september 2010 17:44

Hittils har födelsedagen varit bra! Nästan.   Vid 9.30-tiden ringde Hugos fröken från skolan. Hugo hade kräkts jättemycket & hade feber. Fort på med kläder & rusa ner för att hämta hem lillskrutt! Så hängig han var! Mammas hjärta. Pratade lite ...

Av Linda Lindqvist - 10 september 2010 21:56

Väldigt besviken på människor som lovar saker - men aldrig kan hålla det..   Varför ens lova? ...

Av Linda Lindqvist - 10 september 2010 07:46

Jag är tacksam. Jag är tacksam över att familjen Lund existerar.   Jag & Emil har hängt ihop länge. Med åren så har jag lärt känna en sån fin & härlig familj/släkt. Familjen Lund har med åren alltid funnits till hands för mig, vilket jag är tac...

Presentation


Linda - född 89 - Sandviken.

Mamma till min prins Hugo, född -04.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards