Direktlänk till inlägg 29 april 2010

Whaaaaat a day.

Av Linda Lindqvist - 29 april 2010 13:28

Hallådär alla vackra! (och ni andra).


Klockan är 13.30 & jag har faktiskt fått en hel del gjort idag, så jag är nöjd.

Lämnade Hugo på dagis, tog en promenad med Vicko och påbörjade sedan dagens alla "måsten".


Knatade iväg till ÖB och köpte ;

- en glass-skopa.

- en paj form.

- en sockerkaksform

- badskum


Sedan gick jag till jysk & köpte ett par till gardiner till vardagsrummet. Men har inte orkat satt upp några gardiner eftersom dom kommer hit och tapetserar alla rum om två veckor.. så det känns liksom onödigt. Får leva utan gardiner ett tag till.


Sedan tog jag bussen till stan och gick in på systemet. Handlade lite smått och gott där till Anna. Därefter gick jag in på Lindex och köpte en mascara.. mina mascaror räcker verkligen länge eftersom jag sminkar mig så sällan. Jag är snygg ändå utan smink! ;-) Varför förstöra ett naturligt ansikte, egentligen? Det finns många tjejer jag känner som aldrig lämnar lägenheten osminkad, för dom tycker att dom ser så fula ut utan smink.. men när jag har sett dom osminkad så tycker jag att dom är supersnygga. Helt naturliga & jättevackra tjejer!

Jag sminkar mig inprincip bara vid speciella tillfällen. Jag örsk int.


NOG OM DET!! Var nyss ner i gamla lägenheten för att vara med på besiktningen, och den gick igenom ! Wöhöw, vad skönt! Var lite orolig för några småskavanker, men med lite flirt & charm så löser sig allt . Jag kan bara jag vill :-P

Bara städbesiktningen kvar nu.


Jag ska hämta lillfis klockan 15, sedan har vi resten av dagen planerad!

Imorgon blir det som jag skrev i tidigare inlägg. En massa mys med trevligt sällskap också. Ska bjuda på middag med ett par stycken & efter det ha en rejäl mysiskväll tillsammans med lillfisen! Ska även ge mig på att göra bananpaj till efterätt. HELVETE vad gott det är. Kan äta ihjäl mig på det. -GÖTT-.

Köpte en flaska rosé, så tänkte ta mig ett glas sån't gött imorgon oxå. Jag är emot alkohol i närheten av barn. Men ett glas när lillfis har somna kan väl inte skada? Eller? :)


Nu blir det att dona vidare tills jag ska hämta skrutt.

Ha en fortsatt bra dag!

 
 
Johan

Johan

29 april 2010 15:43

Ja en sockerkaks form kan du behöva då du äter upp mina sockerkakor hela tiden :P Så nu kanske du får bjuda mig på de istället:D

http://karljohanjohansson.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda Lindqvist - 14 september 2010 20:03

Denna blogg kommer tas bort. Ny blogg finns på www.Powder.bloggplatsen.se ...

Av Linda Lindqvist - 14 september 2010 13:35

Hej & hå! 7.30 kom mamma hit imorse & var hemma med Hugo medans jag traskade iväg till skolan för att göra ett prov som gick sisådär.   Kom hem igen strax före klockan 10, och då sov Hugo fortfarande. Klockan 11.40 slog han upp ögonen.. feber...

Av Linda Lindqvist - 13 september 2010 17:44

Hittils har födelsedagen varit bra! Nästan.   Vid 9.30-tiden ringde Hugos fröken från skolan. Hugo hade kräkts jättemycket & hade feber. Fort på med kläder & rusa ner för att hämta hem lillskrutt! Så hängig han var! Mammas hjärta. Pratade lite ...

Av Linda Lindqvist - 10 september 2010 21:56

Väldigt besviken på människor som lovar saker - men aldrig kan hålla det..   Varför ens lova? ...

Av Linda Lindqvist - 10 september 2010 07:46

Jag är tacksam. Jag är tacksam över att familjen Lund existerar.   Jag & Emil har hängt ihop länge. Med åren så har jag lärt känna en sån fin & härlig familj/släkt. Familjen Lund har med åren alltid funnits till hands för mig, vilket jag är tac...

Presentation


Linda - född 89 - Sandviken.

Mamma till min prins Hugo, född -04.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21
22
23
24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards