Alla inlägg den 11 juni 2010

Av Linda Lindqvist - 11 juni 2010 20:13

Godkväll.

Huuuh, vad jag hatar att ha mens. Jag blir så nedstämd & känner mig ledsen och gråtfärdig hela tiden. Ingenting känns bra och jag vill bara sova bort hela veckan. Varför får man en sån ångest bara för att det kommer ut blod ur mig, liksom? Det är sjukt. Jag vill inte ha det så!


Dagen har varit bra iallafall. Mötet gick suveränt, alla ärenden på stan gick bra. Knatade även in på lindex och handlade en klänning/tunika och ett par leggins. Kul med något nytt ibland :)


Jag & lillkärlek har haft myskväll. Kurat ner oss i Hugos säng med en massa kuddar och ätit chips&popcorn och tittat på film. Nu ligger han själv i sin säng och kikar på film så han somnar.. han ska ju iväg på en massa kul imorgon han :)


Jag ska ta min andra kärlek och krypa ner i soffan & mysa lite ;-)

Sen sova i skaplig tid. Jag är trött som ett as! Pjuh.


Nu så.. mina vänner.. säger jag godnatt!

Puss.

Av Linda Lindqvist - 11 juni 2010 18:21

Haft en bra dag . Bloggar mer om den sen :)


Nu ska jag kura ner mig med min älskade familj & kika på Wall-E och äta gotta.

Ha en bra kväll!

Av Linda Lindqvist - 11 juni 2010 12:17

jag älskar dig - har alltid gjort, kommer alltid göra .

 

  

 

tills döden skiljer oss åt .

Av Linda Lindqvist - 11 juni 2010 08:48

Godmorgon fredag!

Uuuh, vilket rugg-väder det är ute idag! Hade hoppats på en solig och fin helg. Men man ska aldrig hoppas på för mycket, har jag märkt! :-)


Idag är det fredag. Vad skönt! Trots att jag inte alls får mycket tid tillsammans med Hugo "/ Idag är han på dagis fram till klockan 16 pga att jag måste på möte. Imorgon tar Rossa med sig honom till Stockholm och blir där tills sent på kvällen, och på söndag börjar pappa-veckan och han knallar över till Rossa.

Så ikväll ska vi passa på att ha ett riktigt fredagsmys tillsammans! :-)


Klockan 10 ska han vara på dagis. 9.30 måste jag komma ihåg att ringa till Sandra för att dubbelkolla att hon inte somnat om med Diaz.. och efter jag lämnat Hugo så kommer hon och hämtar mig. En massa saker som ska göras nere på stan idag!


Nu ska jag få på mig lite kläder & göra mig iordning för dagen. Har ingen lust till någonting av det som ska göras idag, egentligen. Meeen vissa saker måste man göra ändå! :-)


Ha en bra dag!

Presentation


Linda - född 89 - Sandviken.

Mamma till min prins Hugo, född -04.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards