Alla inlägg den 25 juni 2010

Av Linda Lindqvist - 25 juni 2010 14:06

Ingen ser på, ingen vet vad som händer -

nu när vi två gör det i hemlighet.

 Det som bara stjärnorna vet.

Blickar & prat - misstänksamheten glömmer vi snart,

du och jag vet den värld där vi kan väcka varje känsla vi har för varann.


Ta mig ända hem, jag har väntat på dig.

Följ mig bort, och sen öppnas allting för mig.

Jag vill leva nu, långt, långt här ifrån.

Ta mig ända hem till en värld för oss två,

allt som vi förstår, det är kärlekens språk.

Och jag känner att det är ingen idé att sova inatt.


Blunda för krav, glöm alla risker.

Kom, ge dig av. Dörren har öppnat sig.

Kom och lek med elden och mig.

Håll om mig hårt, låt mig va' nära.

För jag vill ge allt du kan begära.

Säg att du vill glömma alla gränser vi har - en gång till.


..om det vore så enkelt.

Av Linda Lindqvist - 25 juni 2010 13:57

det är förbannat mycket jag inte vill . jag är envis som en.. ja, jag vet inte vad.

 

Men när det kommer till något som jag verkligen vill -

då ger jag allt & ännu mer för att få det/den.


that's me.

Presentation


Linda - född 89 - Sandviken.

Mamma till min prins Hugo, född -04.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards