Alla inlägg den 12 juni 2010

Av Linda Lindqvist - 12 juni 2010 10:24

Godmorgon!

Vilket väder! Bara regn och rusk.


Hugo vaknade strax före 9.00 Jag hade ingen större lust att kliva upp, för jag känner mig inte riktigt 100 % idag. Jag mår illa, har en extrem mensvärk och är allmänt hängig och klen. Jätte tråkigt!


Idag ska Hugo åka till stockholm & strosa omkring på stan och sedan gå på konsert på kvällen. Jag avundas honom! Jag vill verkligen också åka. Men det kommer fler tillfällen för mig också. Min dröm är ju att se Metallica, så en sån konsert ska jag försöka gå på inom en snar framtid :)


Dom åker nog runt lunch, så jag ska lägga mig och vila en stund när dom åkt och se om jag piggnar till. Skulle behövt åka till Lindex för att byta mina leggins jag köpte igår. Jag råkade köpa en storlek för stort, så jag ska försöka ta mig dit om orken finnes.


Hugo ligger i soffan & glor på barnprogram, och den stora grisen i familjen ligger i sängen och snarkar som en björn. Ska snart gå och ruska liv i dom båda två. Man får som svar av båda att "det är ju löööööördag". So what? Man behöver inte sova bort hela dagen bara för att det är lördag. Elak människa jag är. I know! ;)


Nej, om man skulle möla i sig lite ipren så magen vill samarbeta lite. Sedan äta sen frukost (om jag får i mig något. jävla illamående).


Ha en suverän dag! :-)

Presentation


Linda - född 89 - Sandviken.

Mamma till min prins Hugo, född -04.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards