Alla inlägg den 10 juni 2010

Av Linda Lindqvist - 10 juni 2010 18:31

Mysigt värre! En härlig & varm dag har det varit.. och jag har njutit!


Mamma kom & körde mig ner på stan tidigare. Skulle fixa en sak, men dom hade lunch-stängt så jag ska fixa det imorgon istället :) Så jag trippade upp till norrsätra för att säga hej till Emil och Jimmy då istället. Därefter knatade jag hem & inväntade Hugo som kom runt 14.30 tiden. Sedan har han varit ute med pojkarna och lekt och jag har suttit och stekt på balkongen och njutit av värmen. Ett glas vin hade ju inte suttit helt fel! :)


Nu har jag precis tagit en skön dusch.. och nu håller jag på och hälla upp badvatten åt Hugo så jag får stoppa den lilla lortgrisen i ett bad också innan läggdags! :)


Imorgon kommer Sandra och hämtar mig klockan 10. Då bär det av ner på stan för att fixa det där som jag skulle gjort idag. Sedan ta med mig Diaz och strosa runt på stan medan Sandra solar.. blir en sväng in på systemet för att inhandla en vinare & sedan upp till soc för att hämta lite papper & grejer.


Sedan klockan 13.00 ska jag som sagt vara på möte fram till 15, då blir det hem och hämta Hugo på dagis och sedan får vi se vad resten av dagen & kvällen bjuder på. Något mysigt ska man väl allt klämma in :)


Nuuuuuu ska jag stoppa skitungen i badet.

Hööörs.


  

Av Linda Lindqvist - 10 juni 2010 16:00

kärlek . dessa ord - det är kärlek .


jag vet att jag inte vart så lätt att leva med ,

också jag har da'r då allt blir fel .

men jag vet att om man inte ger nå't , får man ingenting igen .

när du tyckte du förlorade i stolthet , då vann du en vän .


se på oss nu , vi står här trottsallt & håller om varann när det blåser kallt .

jag vet att jag vill kämpa , jag vet att jag kan , så länge vi har varann .


jag vet att det varit dagar då du undrar om du gjorde rätt .

jag har aldrig sagt till dig att det kommer att bli lätt .


låt aldrig det vi har försvinna .


för mig är du det vackraste som finns ,

för mig finns inget annat .

det finns saker som alltid fortsätter att växa -

när allt annat har stannat .

Av Linda Lindqvist - 10 juni 2010 10:09

Hallåhallå.


Usch, dom senaste dagarna så har det varit för mycket för mig. Jag har satt vänner åt sidan och jag har glömt bort mig själv för att kunna lösa problemet som uppstod. Förlåt.


Nu har jag fått svart på vitt att det som spreds var osant. Därför är det dags för mig att börja leva igen. Leva för min familj och prioritera det bästa framför allt knas. Precis som det ska vara! :)


Hugo åkte till pappa igår för att sova kvar. Jag passade på att tvätta och storstäda. Han kommer väl hem idag under dagen någongång. Får se vad vi ska hitta på.. kanske umgås med Sandra och Diaz, om Sandra kan ta och plocka upp sin telefon någongång och svara på mitt SMS ;-)

Annars vet jag inte. Vara ute och njuta av solen! What a lovley day.

Skulle vilja åka till högbo och tillbringa dagen där, men utan körkort så kommer man fan inte långt! ;P Kanske fixar någon som kör dit oss.


Resten av veckan är inte så värst planerad. Hugo ska gå på dagis imorgon när jag ska på möte på jobbet för att få schema, nycklar & kort. Sedan har vi ingenting planerat. Imorgon kväll tänkte jag hyra en bra film.. eller bra och bra. När Hugo får bestämma film så får vi väl snällt sitta & titta på Wall-E eller något i den stilen. Lite myskväll.. våra fredagskvällar tillsammans brukar bestå av fredagsmys framför en bra film med lite gotta.


lördag ska Hugo tillbringa hela dagen & kvällen tillsammans med sin pappa. Dom ska åka till Stockholm och strosa lite på stan & sedan på gå KIZZ-konsert på kvällen. Orättvist! Jag vill också. Men är glad över att Hugo får åka. Han har lovat att knäppa massa bilder åt mig :-) Så han kommer väl hem seeent på lördag kväll kan jag tänka mig. Sedan åker han till Rossa på söndag igen och då är det pappavecka.. och jag börjar jobba.


Nu ska jag möla i mig ipren så jag får någon kontroll över kroppen. Jävla mensvärk. Jag får fruktansvärt ont när jag får mens. Det är sjukt "/

Presentation


Linda - född 89 - Sandviken.

Mamma till min prins Hugo, född -04.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards