Alla inlägg den 17 juni 2010

Av Linda Lindqvist - 17 juni 2010 13:21

Hallådär.

Kursen gick super. Lite långtråkigt bara, men bra information & mycket bra att lära sig dom sakerna vi fick lära oss. Så jag är supernöjd.


Har nyss ätit, duschat & slängt på mig ett ansikte. Är verkligen super trött, men hoppas det ändrar sig när jag hoppar på cykeln & cyklar till jobbet. Man vill ju inte vara trött & jävlig första dagen på jobbet. Huh!


Ska iväg om en timme, så tänkte lägga mig på soffan & vila en stund nu.

Emil ligger i duschen, varför ligger man och duschar? Det har jag alltid frågat honom. "Det är avslappnande" får man som svar. Är det inte mer avslappnande att bada, då? Och han ligger i duschen i 2-3 timmar åt gången. Sjuka människa! ;P


Nej, slapp-time var det.

Hoppas ni andra får en fin dag. Det är klart! När jag jobbar så skiner solen och värmer utav helvete.

Av Linda Lindqvist - 17 juni 2010 13:21

Hallådär.

Kursen gick super. Lite långtråkigt bara, men bra information & mycket bra att lära sig dom sakerna vi fick lära oss. Så jag är supernöjd.


Har nyss ätit, duschat & slängt på mig ett ansikte. Är verkligen super trött, men hoppas det ändrar sig när jag hoppar på cykeln & cyklar till jobbet. Man vill ju inte vara trött & jävlig första dagen på jobbet. Huh!


Ska iväg om en timme, så tänkte lägga mig på soffan & vila en stund nu.

Emil ligger i duschen, varför ligger man och duschar? Det har jag alltid frågat honom. "Det är avslappnande" får man som svar. Är det inte mer avslappnande att bada, då? Och han ligger i duschen i 2-3 timmar åt gången. Sjuka människa! ;P


Nej, slapp-time var det.

Hoppas ni andra får en fin dag. Det är klart! När jag jobbar så skiner solen och värmer utav helvete.

Av Linda Lindqvist - 17 juni 2010 06:58

Godmorgon.

Jag hatar att kliva upp tidigt när jag måste.Om jag bara skulle vara hemma idag & inte göra någonting så skulle jag varit pigg nu & varit vaken ett tag. Men inte nu när klockan ringer. Varför är det så?


Klockan 8.00 ska jag vara på en kurs som slutar 11.30, så då blir det hem & luncha lite och slappa runt lite tills jag börjar jobba klockan 15. Jobbar till 21.15, så då blir det hem och sova som en gris för att sedan kliva upp i ottan & börja jobba 7.00 imorgon igen. Min lilla kropp som inte är van! ;-)


Nä, dags att "snygga" till mig lite så folket inte tror att det är maskerad, bädda sängen & göra mig klar för att hoja iväg.


Ha en bra dag!

Presentation


Linda - född 89 - Sandviken.

Mamma till min prins Hugo, född -04.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards