Alla inlägg den 15 juni 2010

Av Linda Lindqvist - 15 juni 2010 22:04

Vilken runkdag det har varit. Har mått illa 90 % av dagen & verkligen varit världens o-socialaste & tråkigaste människa. Sovit mer än halva dagen & inte orkat gjort ett smack inprincip. Men alla får lov att vara lite småsjuk ibland.


Imorgon är det sista dagen av ledighet innan jobbet sätter igång.

Jobbar 15 - 21.15 på torsdag & 7.00 - 15.00 på fredag.

Så imorgon är det storstädning och tvättning som står på schemat. Tvätta mellan 9 - 15, men efter jag har slängt in första maskinerna tvätt i tvättstugan så tar jag cykeln & hojar iväg till badhuset för att sola. Skönt värre!

 

Nu ska jag krypa i säng och hoppas på att jag mår bättre imorgon,

så här orkar jag inte må! Usch & fy.

Av Linda Lindqvist - 15 juni 2010 11:47

Hoppa på mig, både psykiskt & psykiskt - jag kommer aldrig ta åt mig.

Men när mitt barn blir indraget, då jävlar reagerar jag starkt.

För du har ingen jävla aning om hur mitt barn mår och hur han har det.


Jag och Hugos pappa gör allt för vårat barn, det har vi alltid gjort. Det kommer vi alltid att göra. Hugo är trygg hos oss båda, och det vet vi.. och ingen jävla idiot utifrån ska komma och påpeka det.


Att en människa som har världens sämsta självkänsla & självförtroende vill försöka dra ner mig, som står på toppen och tittar ner på alla stackars veklingar där nere, det förstår jag. Jag hade säkert gjort same shit, men jag skulle aldrig dra in en annan människas barn - någonsin. För ett barn har inte valt att komma till världen. Jag kan inte tala för någon annan, men jag talar för mig själv när jag säger att ett barn förtjänar det bästa. Jag ger Hugo det bästa, och det kommer jag alltid att göra.


Det är synd om dig - så förbannat jävla synd att du tappat allt.

Jag mår bättre än någonsin. Jag har en familj, jag blir älskad till stjärnorna och tillbaka - och jag älskar lika mycket! Det gäller att kunna ta till sig allt det. Men är man en vekling som saknar allt, då får man skylla sig själv.


Jag skiter blanka fan i alla sjuka kommentarer jag kommer få av alla sjuka människor där ute .


Jag är en stolt mamma till mitt & Rossas vackra barn.

Han är värd allt & det får han också.


Så sluta trampa ner på alla som har det som du aldrig kommer få.

Av Linda Lindqvist - 15 juni 2010 09:51

Godmorgon!

Var tvungen att sätta väckarklockan på ringning idag så jag inte sov bort hela dagen som jag gjorde igår.


Igår kväll, strax efter 18.00 drog jag och Emil upp till Järbo. Åkte hem till mamma & pratade lite strunt medan Emil drog till Jimmy. Diskuterade något tillsammans med mamma & kom fram till det bästa. Jag är så otroligt överlycklig nu så jag skulle kunna ställa mig på hustaket och bara skrika ur mig all lycka! :-) Iiih. Något jag väntat på så länge kommer äntligen att ske! Jag är fylld av spänning & jag längtar nå otroligt . YEEES!!!


När jag surrat klart med mamma så tog jag en promenad bort till Jimmy. Drack kaffe & pratade lite skit. Till slut fick vi så tråkigt så vi drog iväg emot ockelbo & åkte upp på någon höjd och kikade på utsikten. Väldigt vackert! Det var jag, Emil, Jimmy, Ryssen, Hanna & en till karl som åkte. Mycket mysigt.


Därefter åkte vi hem till Jimmy igen för lite mer kaffe & Jimmy ställde sig och lagade mat mitt i natten ;P Så med käk i magen och mycket skratt och tok så for jag & Emil hemåt igen vid tolv-tiden. En väldigt trevlig kväll tillsammans med galningar som man trivs fantastiskt bra ihop med. Lovely!


Nu ska jag göra mig klar & knata ner på ICA och handla lite. Sedan invänta grabbarna grus (Emil & Jimmy) som kommer vid tolv.. då ska jag bjussa på lunch. Jimmy fick bestämma måltid så det blir korvstroganoff & ris :-)


Vi hörs, people!

Presentation


Linda - född 89 - Sandviken.

Mamma till min prins Hugo, född -04.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards