Alla inlägg den 9 juni 2010

Av Linda Lindqvist - 9 juni 2010 18:53

Jag är mycket för gamla låtar . Helst från gamla filmer . Grease & dirtydancing te.x ! Men en låt jag verkligen älskar som är sådär gammal & gó är ;


Heart - All I wanna do is make love to you.

 

fantastisk :) jag bara älskar den .

Av Linda Lindqvist - 9 juni 2010 15:07

Planerna blev ändrade . Jag skulle dragit iväg igår men ångrade mig .

 

Anyway. Sitter och inväntar pappa som ska hämta Hugo. Han längtar väl som en galning efter sitt barnbarn och vill passa på att ha honom nu över natten eftersom han har ledig vecka. Jag då? Vad ska jag göra?

Jo ni.. håller på att tvätta nu. Eller ja, det är klart. Bara sängkläderna som hänger i torkrummet och dom ska jag hämta upp om en stund. Sen är det klart! :)


Har vattnat blommorna, dammsugit och torkat golvet i vardagsrummet i brist på annat. Och så har jag färgat utväxten i skallen, så nu ser man någorlunda skaplig ut. Kanske tar tag i resten av lägenheten sen när Hugo har åkt´ om jag orkar. Har även städat & gjort jättemysigt på balkongen :) Så nu kan man sitta där ute & ha mysigt om kvällarna . Najs!


Hugo springer omkring och packar sin väska som han ska ha med sig. Jag har fått packat i det viktigaste - extrakläder och tandborse/tandkräm. Sedan ska han packa som om han skulle åka bort och vara borta i en månad. Sötnos! :)


Jag längtar tills hallen är färdig också. Jag har ju som sagt fått nya tapeter i alla rum utom hallen, och nya golv i mitt sovrum och vardagsrummet. I hallen kommer jag få nytt, fint golv snart också.. och tapetseringen ska jag fixa själv nu under sommaren (eller ja, inte själv.. ;P). Och så ska jag måla om hallbyrån & spegeln. Till slut kommer det att bli suveränt! :-) Kul kul!


Näe, fy.. är supertrött. Men lägger jag mig & vilar nu så kommer jag aldrig somna ikväll så jag får snällt komma på något att roa mig med tills klockan blir kväller.

Ikväll skulle det inte sitta helt fel med ett glas vin ute på balkongen med en bra bok . Man har ju infravärme där ute ;-) Myys.


PUSS.

Av Linda Lindqvist - 9 juni 2010 08:08


every beat of my heart .

met me halfway .

 

jag är påväg att ge upp ,

varför kan du inte bara beté dig som folk?

Presentation


Linda - född 89 - Sandviken.

Mamma till min prins Hugo, född -04.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards