Alla inlägg den 30 juni 2010

Av Linda Lindqvist - 30 juni 2010 19:17

Godkväll.


Idag har jag spenderat nästan hela dagen tillsammans med Diaz. Jag ville avlasta Sandra lite & låna hem lillfisen över natten.


Vi har knallat ner på stan & hämtat ut p-piller (lika bra, så det inte blir några barn gjorda ;-), vi har promenerat, myst, busat, badat.. och bara haft det bra :)

Nu sover lillskrutt & det gick jättebra att natta honom, trots att han är en riktig "mammagris" så tog det 5 minuter i min famn & sedan sov han som en stock - sweetnose.


Emil kom hem nyss, så jag knallade ner i källaren och hämtade upp fläkten och ställde i sovrummet så inte Diaz svettas ihjäl. Det är riktigt varmt där inne.


Jag är jättetrött så tänkte inte vänta allt för länge med att krypa ner i sängen och joina Diaz som snarkar för fullt där inne :-)



ny

Av Linda Lindqvist - 30 juni 2010 11:25

Ny favorit -

Daughtry - Life after you.

- - -

 

Allt har fått en ny tändning.

Våra namn är skrivna i stjärnorna.

Vi är födda för varann.

Vi blev skapta för att leva tillsammans.

..och så ska det förbli.

  


det är ingen idé att tvivla,

det bara är så.

Presentation


Linda - född 89 - Sandviken.

Mamma till min prins Hugo, född -04.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards