Alla inlägg den 1 juni 2010

Av Linda Lindqvist - 1 juni 2010 23:24

Jag orkar inte blogga många rader . Så det får bli ett bättre inlägg imorgon.


Har iallafall skruvat ihop ikea möbler i flera jävla timmar. Svurit som en arg finne, kastat grejerna åt helvete, blivit förbannad som fan & suttit och hotat möblerna att "om ni inte betér er som folk så får ni fan känna på hur det känns att bli utkastad genom fönstret". Dom lyssnade inte.


Men det gick bra till slut :-) Blev superbra & jag är nöjd!

I veckan ska det även sättas upp tavlor & grejer på väggarna. Det är tomt!


Nejfan, godnatt.

Av Linda Lindqvist - 1 juni 2010 09:47

Godmorgon people!

Verkar som att solen tänker steka idag också. Vad härligt! :)


Idag har jag liiite planer iallafall. Klockan 15.00 har jag en tid på ungdomsmottagningen. Dags att få ett nytt recept på p-piller då mina tar slut nästa vecka. Sedan åker jag förhoppningsvis in till valbo/IKEA efter det för att köpa min efterlängtade byrå & ett vitrinskåp. Hoppas, hoppas!


Innan jag ska begé mig ner på stan så tänkte jag försöka färga utväxten i skallen. Jag hatar utväxt! Ser så dumt ut. Men vi får se om jag kanske väntar med det tills ikväll.


Annars har jag nog inte så mycket mera vettigt att skriva, i vanlig ordning.

Längtar efter lillprinsen som är hos pappa sin, bara. Det är alltid en hemsk längtan efter honom, även fast han bara är i huset bredvid.


- - -

saker kan missförstås .

det var inte menat till dig .

 


 


Presentation


Linda - född 89 - Sandviken.

Mamma till min prins Hugo, född -04.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards