Direktlänk till inlägg 10 juni 2010

förbättring.

Av Linda Lindqvist - 10 juni 2010 10:09

Hallåhallå.


Usch, dom senaste dagarna så har det varit för mycket för mig. Jag har satt vänner åt sidan och jag har glömt bort mig själv för att kunna lösa problemet som uppstod. Förlåt.


Nu har jag fått svart på vitt att det som spreds var osant. Därför är det dags för mig att börja leva igen. Leva för min familj och prioritera det bästa framför allt knas. Precis som det ska vara! :)


Hugo åkte till pappa igår för att sova kvar. Jag passade på att tvätta och storstäda. Han kommer väl hem idag under dagen någongång. Får se vad vi ska hitta på.. kanske umgås med Sandra och Diaz, om Sandra kan ta och plocka upp sin telefon någongång och svara på mitt SMS ;-)

Annars vet jag inte. Vara ute och njuta av solen! What a lovley day.

Skulle vilja åka till högbo och tillbringa dagen där, men utan körkort så kommer man fan inte långt! ;P Kanske fixar någon som kör dit oss.


Resten av veckan är inte så värst planerad. Hugo ska gå på dagis imorgon när jag ska på möte på jobbet för att få schema, nycklar & kort. Sedan har vi ingenting planerat. Imorgon kväll tänkte jag hyra en bra film.. eller bra och bra. När Hugo får bestämma film så får vi väl snällt sitta & titta på Wall-E eller något i den stilen. Lite myskväll.. våra fredagskvällar tillsammans brukar bestå av fredagsmys framför en bra film med lite gotta.


lördag ska Hugo tillbringa hela dagen & kvällen tillsammans med sin pappa. Dom ska åka till Stockholm och strosa lite på stan & sedan på gå KIZZ-konsert på kvällen. Orättvist! Jag vill också. Men är glad över att Hugo får åka. Han har lovat att knäppa massa bilder åt mig :-) Så han kommer väl hem seeent på lördag kväll kan jag tänka mig. Sedan åker han till Rossa på söndag igen och då är det pappavecka.. och jag börjar jobba.


Nu ska jag möla i mig ipren så jag får någon kontroll över kroppen. Jävla mensvärk. Jag får fruktansvärt ont när jag får mens. Det är sjukt "/

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda Lindqvist - 14 september 2010 20:03

Denna blogg kommer tas bort. Ny blogg finns på www.Powder.bloggplatsen.se ...

Av Linda Lindqvist - 14 september 2010 13:35

Hej & hå! 7.30 kom mamma hit imorse & var hemma med Hugo medans jag traskade iväg till skolan för att göra ett prov som gick sisådär.   Kom hem igen strax före klockan 10, och då sov Hugo fortfarande. Klockan 11.40 slog han upp ögonen.. feber...

Av Linda Lindqvist - 13 september 2010 17:44

Hittils har födelsedagen varit bra! Nästan.   Vid 9.30-tiden ringde Hugos fröken från skolan. Hugo hade kräkts jättemycket & hade feber. Fort på med kläder & rusa ner för att hämta hem lillskrutt! Så hängig han var! Mammas hjärta. Pratade lite ...

Av Linda Lindqvist - 10 september 2010 21:56

Väldigt besviken på människor som lovar saker - men aldrig kan hålla det..   Varför ens lova? ...

Av Linda Lindqvist - 10 september 2010 07:46

Jag är tacksam. Jag är tacksam över att familjen Lund existerar.   Jag & Emil har hängt ihop länge. Med åren så har jag lärt känna en sån fin & härlig familj/släkt. Familjen Lund har med åren alltid funnits till hands för mig, vilket jag är tac...

Presentation


Linda - född 89 - Sandviken.

Mamma till min prins Hugo, född -04.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards