Direktlänk till inlägg 13 juni 2010

Rubrik saknas

Av Linda Lindqvist - 13 juni 2010 20:17

- det går en väg genom livet mitt som jag följer. jag har ett mål och en tid .


Jag är tacksam för allt. Jag har så fina människor i min omgivning.


Jag har en fantastisk son som förgyller mina dagar med solsken. Han är en riktig "Emil i lönneberga", det är bus och hyss 98 % av hans vakna tid. Jag suckar minst 1.000 gånger per dag pga hans bus och hans envishet. Men han är speciell, han är mitt barn, han är något som jag & hans pappa skapat. Det vackraste som finns.


Har en fin vän, Sandra, som jag inte känt särskillt länge. Sedan januari. Men det känns som att vi känt varandra i åratal. Kanske är det för att våra barn är bröder som vi har kommit så nära varandra, eller för att vi bara matchar varandra? Jag vet inte, men hon är speciell den tjejen. Och att få vara en del av min sons bror, som inte ens är min egen, betyder mycket för mig.


Har helt underbara föräldrar som verkligen gör allt för mig och Hugo. Dom finns till 100 %, alla tider på dygnet. Dom kommer när jag behöver dom, om det så är mitt i natten (det har dom bevisat). Dom gör allt i sin makt för att vi ska må bra, dom är värd allt det bästa i hela världen & jag är tacksam att jag fått växa upp i en sån lugn & trygg familj så fylld av kärlek och lugn. Det var aldrig bråk, skrik eller någonting hemma hos oss. Vårat hem var alltid överfyllt av kärlek, kramar och varma ord.


Har världens bästa killkompis, Matthias. Nu ses vi allt för sällan, men det har sina orsaker. Jobb, flytt, rust, barn.. men vi vet ändå att man finns där om man behöver varandra. Jag gick igenom en hemskt svår period i livet tidigare i år & det var han som fanns för mig. Det var han som kom när jag behövde en axel att gråta emot, eller bara en tröstande kram. Vi matchar också varandra perfekt. Vi är precis lika crazy, störd i huvudet & korkad. Men samtidigt så har vi våra seriösa stunder och kan prata om allt. Och då menar jag verkligen allt.

Han är en oslagbar vän & kommer alltid att bo i mitt hjärta.


Jag har också en lillasyster. Vi är också precis lika idiotiska. Samma humor, samma idiotiska grejer för oss! Men hon är en fantastisk person som jag är väldigt stolt över! Hon är duktig & hon är klok.

"du är min tvillingsjäl som förstår mig utan ord.

du är mitt stora stöd, mitt ljus på denna jord.

du är min tvillingsjäl som vandrar samma väg som jag."

 
 
lillasyster

lillasyster

14 juni 2010 14:10

Du må vara en liten Bertil Enstöring ibland, men du kommer aldrig någonsin vara ensam genom livet. Står vid sidan om dig dag som natt, gör allt för dig.

http://www.iidakristiansen.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda Lindqvist - 14 september 2010 20:03

Denna blogg kommer tas bort. Ny blogg finns på www.Powder.bloggplatsen.se ...

Av Linda Lindqvist - 14 september 2010 13:35

Hej & hå! 7.30 kom mamma hit imorse & var hemma med Hugo medans jag traskade iväg till skolan för att göra ett prov som gick sisådär.   Kom hem igen strax före klockan 10, och då sov Hugo fortfarande. Klockan 11.40 slog han upp ögonen.. feber...

Av Linda Lindqvist - 13 september 2010 17:44

Hittils har födelsedagen varit bra! Nästan.   Vid 9.30-tiden ringde Hugos fröken från skolan. Hugo hade kräkts jättemycket & hade feber. Fort på med kläder & rusa ner för att hämta hem lillskrutt! Så hängig han var! Mammas hjärta. Pratade lite ...

Av Linda Lindqvist - 10 september 2010 21:56

Väldigt besviken på människor som lovar saker - men aldrig kan hålla det..   Varför ens lova? ...

Av Linda Lindqvist - 10 september 2010 07:46

Jag är tacksam. Jag är tacksam över att familjen Lund existerar.   Jag & Emil har hängt ihop länge. Med åren så har jag lärt känna en sån fin & härlig familj/släkt. Familjen Lund har med åren alltid funnits till hands för mig, vilket jag är tac...

Presentation


Linda - född 89 - Sandviken.

Mamma till min prins Hugo, född -04.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards