Direktlänk till inlägg 26 juni 2010

Kväller.

Av Linda Lindqvist - 26 juni 2010 23:46

Godkväll alla härliga varelser! :-)

Idag har vi haft en jätte mysig dag.

 

Runt 18-tiden åkte jag, Emil och Hugo iväg till järbo igen. En sväng förbi Jimmy på lite kaffe & prat. Sedan drog vi iväg hem till pappa för att grilla lite korv och umgås.. det är så härligt att vara där, för man får sig alltid ett gott skratt och man mår som en prinsessa. Han är fantastisk, min härliga pappa!


Vid 21.30 for vi hemåt igen och stoppade Hugo i säng. Han somnade efter en stund, och då kom Jimmy, Anders & Sandra hit och drack mer kaffe och pratade lite mer & även då fick man sig ett gott skratt. Är så lyckligt lottad att jag har så fantastiskt underbara vänner. Jag njuter varje sekund som jag får tillbringa med mina ägodelar. Dom som finns i min omgivning nu, det är dom jag vill ha i mitt liv. Alla är så góa, bryr sig om & det är inga problem eller bråk - allt flyter på och vi finns för varandra i vått och torrt. Vilket härligt gäng vi är!

Jag älskar er allihopa, mina stjärnor!

 

Nu drog Emil iväg ner till donken.. så jag sitter här och slappnar av & njuter med en massa tända ljus i min nystorstädade lägenhet. Med ett leénde på läpparna njuter jag till fullo! Ett lugn har spridits genom kroppen och jag bara älskar att leva livet. Iiih, what a feeling.


Imorgon ska vi på kalas hemma hos Diaz som fyller ett år . Tant Lindas lilla trollunge! Åh, vad gó han är. Jag & Sandra är lyckligt lottade som har så fantastiskt vackra & härliga ungar! Och det är så skönt att veta att jag & Sandra har ett band som kommer att hålla hela livet - för hon är verkligen en fantastisk tjej! Så.. imorgon blir det kalas & mys! Det ser vi fram emot :-)

  


På onsdag ska Diaz sova hos mig. Vill avlasta Sandra litegrann & så får jag ju chansen att pussa & krama hur mycket jag vill på lillplutt! Det ska bli mysigt.

Jag älskar våra barn upp till stjärnorna och tillbaka.

Forever and for always!


Nu ska jag kura ner mig, och förhoppningsvis få kura ner mig i en varm och kärleksfull famn om ett tag.


Jag är så glad, så varm, så härligt lycklig.

En sån känsla önskar jag alla mina nära & kära!


  


Godnatt & sov så gott, alla galningar!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda Lindqvist - 14 september 2010 20:03

Denna blogg kommer tas bort. Ny blogg finns på www.Powder.bloggplatsen.se ...

Av Linda Lindqvist - 14 september 2010 13:35

Hej & hå! 7.30 kom mamma hit imorse & var hemma med Hugo medans jag traskade iväg till skolan för att göra ett prov som gick sisådär.   Kom hem igen strax före klockan 10, och då sov Hugo fortfarande. Klockan 11.40 slog han upp ögonen.. feber...

Av Linda Lindqvist - 13 september 2010 17:44

Hittils har födelsedagen varit bra! Nästan.   Vid 9.30-tiden ringde Hugos fröken från skolan. Hugo hade kräkts jättemycket & hade feber. Fort på med kläder & rusa ner för att hämta hem lillskrutt! Så hängig han var! Mammas hjärta. Pratade lite ...

Av Linda Lindqvist - 10 september 2010 21:56

Väldigt besviken på människor som lovar saker - men aldrig kan hålla det..   Varför ens lova? ...

Av Linda Lindqvist - 10 september 2010 07:46

Jag är tacksam. Jag är tacksam över att familjen Lund existerar.   Jag & Emil har hängt ihop länge. Med åren så har jag lärt känna en sån fin & härlig familj/släkt. Familjen Lund har med åren alltid funnits till hands för mig, vilket jag är tac...

Presentation


Linda - född 89 - Sandviken.

Mamma till min prins Hugo, född -04.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards