Alla inlägg under juni 2010

Av Linda Lindqvist - 7 juni 2010 10:18

Idag kommer lillkärlek hem!



Helt fantastiskt. Jag saknar honom så det gör ont! <3  

Av Linda Lindqvist - 6 juni 2010 20:52

jag kommer aldrig sluta drömma. jag kommer aldrig sluta hoppas.

för en dag, är det min dag.


i'm a bad girl, cu'z i dont even miss him.

i'm a bad girl, for broken his hart.

 

all the bad boys are standing i the shadows.

and all the good girls, are home with broken hearts.

 

- - -


en känsla inom mig säger att det här bara kan sluta på ett sätt -

och det är att allt kommer bli bra. allting kommer att bli bra.

som sagt, jag slutar inte hoppas.

av den enkla anledningen att jag älskar att leva.

Av Linda Lindqvist - 6 juni 2010 09:42

Skiiiitdålig på att blogga för tillfället - men det händer lite för mycket just nu så bloggandet är inte det jag prioriterar allra först ;P


Igår blev det en sväng till hofors iallafall. Var väl rätt okej. Jag brukar inte fixa att vara på en cruising när jag är nykter, eftersom att det inte alls är min grej. Så alla raggare blir dryga & jävliga då ;P

Men det var ganska trevligt iallafall :)


Idag är det suveränt väder. Så gött att vakna med solen i ögonen (: Idag finns inga planer förutom att ta en vals med dammsugaren.

Och ikväll ska jag åka och fiska & grilla :-) Supermysigt. Det är frihet det :)


Imorgon kommer lillkärlek hem.. en vecka full av mys tillsammans med min lilla kille, det är kärlek på högsta nivå <3 :)


PUSS.

Av Linda Lindqvist - 4 juni 2010 16:41

Goddag!

Här sitter jag.. på golvet. Örsk' int bära iväg datorn till soffan. OK, jag bör få pris för min lata sida.


Har inte gjort särskillt mycket idag. Har iallafall haft besök av mormor & morfar, så fick ett par gardiner till vardagsrumsfönstren av henne. Vart ju plötsligt väldigt många fönster nu när man bor större. O jäklar vad fint det börjar bli i lägenheten!


Om ett tag så kommer brudarna hit så ska vi ha tjejkväll. Lovely! Det är alltid roligast med tjejkväller så karlar har en förmåga att dryga sig så förbannat & förstöra allt. Ja, i 99 % av fallen så är det så ;P


Sedan blir det kharma.. där man hoppas möta roliga människor ;-)


du é så - yeahyeah wowwow.

Av Linda Lindqvist - 4 juni 2010 11:52

Ikväll blir det myskväll till tusen med några flickor -

sen lutar det åt Kharma :-)


Lovely.

Av Linda Lindqvist - 3 juni 2010 19:02

Hejhopp.

Kan ju inte bara lägga in bilder, så skriver några rader också! :)


Imorse sov jag till 9.30. Hur vanligt är det? Väldigt ovanligt. Åt frulle, klädde på mig & traskade ner till Sandra för att tillbringa dagen där. Tog en lång promenad, köpte glass, åkte två vändor.. ner till norrsätra en gång & apoteket en gång. Sedan bara suttit i solen och jäst. Tog en tripp hem till mig & fikade lite & för ca en timme sedan åkte dom hem. Då knallade jag till Rossa för att ge Hugo sprutan.


Skulle egentligen till falun med Emil nu ikväll, men fan.. det är ju inte den stora, riktiga cruisingen så vi ger fan i det. Vi ska äventyra lite ändå! Kanske en tripp upp till pappa om vi hinner innan han åker & jobbar, och sen till MAX för att fläska burgare utav helvete! -Gott- ;-)


Nu ska jag slå mig ner på balkongen med en cigg & njuta av den sista kvällsvärmen för idag! :-)


PUSS!

Av Linda Lindqvist - 3 juni 2010 18:19

Lite bilder från gårdagen på gårdsfesten på dagis ;


     


Lite bilder från dagen som jag tillbringat med Sandra & Diaz ;


         


Ett till inlägg kommer inom kort (:    

Av Linda Lindqvist - 2 juni 2010 20:04

Godkväll!

Jag..är..trött! Så in i ...


Klockan 17.00 var det som sagt gårdsfest på dagis. Barnen sjöng & 6-åringarna som börjar förskolan i höst fick en ros med en liten text på som det stod "lycka till" på. Naaw, mammas kille är inte så liten längre.


Hade även tipspromenad.. och Rossa ska ju självklart verka bäst på allt & hade fel på en fråga för dagisbarn. Tror att han skämdes ;D Haha!


Kom hem runt 18-tiden & slängde mig i soffan en stund. Nu har jag kurat ner mig i morgonrocken efter ett härligt bad. Är mys-sugen! Vill krypa in i en famn & bara kura :) Meeeeen det får väl vänta!


Nu ska jag knöla på mig lite myskläder & se vad kvällen bjuder på. Soffläge antagligen. Jag orkar inte något annat. Imorgon ska jag iallafall träffa Sandra :)

Presentation


Linda - född 89 - Sandviken.

Mamma till min prins Hugo, född -04.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards