Alla inlägg den 13 april 2010

Av Linda Lindqvist - 13 april 2010 20:08

Godkväll!

Vilken härlig dag det har varit - på alla sätt & vis! Positivt, positivt.

Jag ska försöka samanfatta dagen här.


Hämtade Hugo på dagis klockan 15, och direkt när vi kom hem så kom Sandra och Diaz. Vi drack lite kaffe & pratade skit, och jag fick pussa & krama på lillprinsen - det är alltid mys! :) Klockan 16 knatade jag iväg till dagis igen för ett utvecklingsamtal, och jäklars vad stolt jag är över min lillprins! Han är så duktig & klok, och det är mycket saker som han är "en av dom bästa" på på hans avdelning. Bland annat att visa förståelse, medkänsla & att dela med sig och vara på sin vakt så ingen känner sig utanför i leken. Han är så duktig! <3


Sandra passade Hugo medans jag var på samtal, och dom var ute och lekte i lekparken. När jag kom ut så var mamma & lillasyster ute också :)


Jag, mamma, Hugo & syster packade in oss i bilen och for iväg till valbo på skohuset. Där handlade vi två par skor till Hugo och ett par stövlar. Han är ju så galen i spider-man, så ett par av skorna & stövlarna blev spiderman! :) Och ett par helsvarta skor. Vi tog även en sväng förbi toys R' us så Hugo fick välja en leksak, så han har suttit och lekt med sina krigargubbar och galenskaper här nu på kvällen.


Vi åkte förbi prix på hemvägen och handlade festisar & frukt till Hugo tills imorgon som han kan smaska på i bilen påväg till Stockholm.

När vi kom hem så gjorde jag våfflor åt lillskruttis, eftersom att han önskade det som kvällsmat.


Ja, imorgon åker vi till Stockholm somsagt. Ska vara där klockan 11.00, och jag hoppas att det kommer gå lika bra som vanligt! :-) Min duktiga kille.

Jag är så stolt över honom!

  


Nu ska jag dona lite och invänta desperata hemmafruar som börjar kl 21.


Och jag kommer att göra vissa inlägg här på bloggen som kommer vara lösenordsskyddade. Eftersom jag kommer att skriva om vissa privata & "känsliga" saker som vissa inte tål att läsa. Så dom närmaste & käraste får ett lösenord :)


Ha en bra kväll!

Kram från oss.

Av Linda Lindqvist - 13 april 2010 12:51

Värsta sunshine ute, o här sitter jag med nerdragna persienner.

Men jag örsk int´. Jag ska ändå till valbo sen & köpa skor till Hugo,

så jag kommer ut då!


Jag sitter & saknar Matthias!

Förra veckan träffades vi två ynka gånger, men jag förstår att han har en massa att göra. Först jobba hela dagarna & sen vidare till lägenheten som han rustar. Men ÄNDÅ.. I miss him! Min bästis.

  

Har hittat värsta bra låten oxå! Den poppas för fullt här hemma om dagarna (:

Wahlströms - Everytime you walk away.

Finns så spotify´ och man blir taggad av den. Taggad av att det snart är sommar.

Denna sommar ska fan bli bättre än den förra. Ser fram emot värme, cruisingar, öl, träffa nytt folk, ragga runt överallt, däcka i en buske, få en miljon myggbett, ramla och skrapa upp knäna.. ja, ha jävligt roligt! ;-)


Jag är taggad på livet & jag ser bara möjligheter! Ser bara allting som är roligt & vägrar titta bakåt på allt skit som varit. Jag välkomnar alla nya möjligheter med öppna armar, och jag tar för mig av livet. Jag älskar att leva, jag älskar att vara en livsnjutare & det tänker jag fortsätta med!

Presentation


Linda - född 89 - Sandviken.

Mamma till min prins Hugo, född -04.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21
22
23
24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards