Alla inlägg den 18 april 2010

Av Linda Lindqvist - 18 april 2010 20:47

Godkväll, godkväll.


Dagen idag har bestått av ingenting. Har inte gjort ett smack förutom att packa en kartong i Hugos rum, så nu är allt i hans rum som kan packas ner nerpackat.

Hugo då? Nä, vid 10.30 drog han ut till polarna. Och han har varit ute från 10.30 till 17.30 Förutom när han kommit in och ätit så har han varit ute hela dagen. Det är så skönt att han kan roa sig själv ute med kompisarna & få springa av sig lite energi & ha roligt!


Jag ska se Wallander som börjar nu klockan 21. Man har ju sett alla dom filmerna tusen gånger, men det finns ingenting annat bra på TV ikväll! -morr-. Hugo har somnat i min säng.. tror ni att jag har någon plats i sängen nu!? NEPP. Han ligger tvärs över hela sängen. Plats-tjuv. Men mysigt är det att ha lillfisen i min säng nu sista natten innan han åker till far sin imorgon.


Har nyss tagit en snabbdusch & har nu krypit ner i morgonrocken & kurat ner mig i soffan. Ska strax resa mig för att poppa lite popcorn till filmen :-) Taskigt att sitta och möla popcorn när Hugo ligger två meter bort i sängen & sover ;P

Om han bara visste vad jag mölar götta när han sover. Hähä!


Snackade nyss med grabbarna grus som är på G från tyskland. Dom var i Sverige nu & hade precis åkt av färjan som åker mellan Danmark - Sverige. Skönt att ha dom på Svensk mark igen iallafall, så man vet att dom är välbehållna! :-)


Nej fifan, nu äre slutsvamlat .

Av Linda Lindqvist - 18 april 2010 16:52

DAGS FÖR EN FÖRÄNDRING.


  


die motherfucker, die.

Av Linda Lindqvist - 18 april 2010 10:01

Godmorgon!

Eller ja, klockan 7.00 slog Hugo upp ögonen. Men vi är seg som fan! Jag rantar fortfarande omkring i pyjamas och morgonrock, och Hugo ligger inkurad i filten i bara kallingar. Men vadfan, det är söndag! Sega & dona får vi göra hela dagen!


Söndag, ja. Vi har inga planer alls för dagen. Jag ska jaga upp Hugo från filten snart så han får på sig lite kläder. Han ska minsann få packa i sitt rum idag! Sista natten han är hos mig nu inatt i den här lägenheten. Nästa måndag kommer han hem från sin pappa igen & då är det ju nytt allting!


Emil åkte till Berlin igår för att hämta mammas sambo & tre andra karlar. Flygen är ju inställda & storhjärtad som Emil är så åkte han ner för att hämta dom. Herregud! Han åkte vid 18-tiden igårkväll, tror jag.. och han är framme idag om ca en timme. Han har alltså kört non-stop (förutom rök/matpauser) från igår kväll. Förstår inte hur han orkar!


Nä, en dusch på det här så kanske man piggnar till!

Presentation


Linda - född 89 - Sandviken.

Mamma till min prins Hugo, född -04.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21
22
23
24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards