Alla inlägg den 16 april 2010

Av Linda Lindqvist - 16 april 2010 20:45

Hugo drog ut och lekte med grabbarna ändå tidigare idag. Tog med sig fotbollen och lirade lite med boysen några timmar. Vid 18.45 kom han in. Trött och lortig. Så jag stoppade in honom i duschen & fixade sedan kvällsfika.


Nu ligger han och sover. Lillfisen!

Imorgon får vi besök av pappa. Han skulle köpa med sig pizza och komma hit och umgås lite mot eftermiddagen/kvällen.


Jag då? Ingenting bra på TV ikväll, så jag ska hälla upp ett varmt skumbad & njuta. Jag har läst ut båda böckerna jag fick låna av Matthias också.. så nu klättrar jag på väggarna snart. Ska begé mig till mamma någon dag här och låna några böcker.


Näe, dags att slänga på badvattnet..

Av Linda Lindqvist - 16 april 2010 17:21

Melissa Horn - Kvar i nåt jag lämnat.

 

Jag hörde alla viska om natten
Dom visste vad som hänt
Det som en gång vart mitt blev nu vårt


Och jag kände dina ögon den natten
Dom följde varje steg
Dom såg mig som någon annan
Och jag kände mig som det

Och jag följde dig längs vägen den natten, så vuxen i din hand
Men om en vän kan viska och ett löfte brista, går jag hellre hem
Kvar i nått jag lämnat, för länge sen

Du släckte alla ljusen den natten
Och det tände varje rum
Det vackra sa farväl och jag försvann

Du släckte alla ljusen den natten
Och jag minns varje sekund
Din sorg blev deras glädje för en stund.

Och jag följde dig längs vägen den natten, så vuxen i din hand
Men om en vän kan viska och ett löfte brista, då går jag hellre hem
Kvar i nått jag lämnat
Du håller mig kvar i nått jag lämnat, för länge sen
För länge sen

Åh jag drömde om en framtid som glömmer
Och jag drömmer om en framtid utan dig

Och fast jag följde dig längs vägen den natten, så vuxen i din hand
Så kan vänner viska och löften brista om och om igen
Håller du mig kvar i nått jag lämnat
Du håller mig kvar i nått jag lämnat, för länge sen


jag älskar den.

Av Linda Lindqvist - 16 april 2010 16:46

Det är fredag.. solen skiner.. men jag örsk int!

Hugo är skit trött efter dagis också, så han orkar inte heller göra någonting. Inte ens vara ute och leka med grabbarna, och då är han verkligen trött.


Det är fredag, ja. Å exakt en vecka kvar till flytten! Och mindre än en månad kvar tills jag åker till Norge. Det ska bli härligt att lillasyster följer med också! Hon har aldrig följt med förr. Det har alltid varit bara jag och pappa. Jag vill åka nu.. den resan är som en terapi för mig, och jag älskar't! Upp i fjällen, jatack!


Det händer grejer nu! Jag har en plan (tajmad & klar) ;-) Någonting kommer att hända som kommer att förändra mitt liv, bara allting går som jag vill. Och det brukar bli som jag vill! ;-) Jag har funderat på detta länge nu, och nu ska det äntligen ske. Vad det är säger jag inte nu, men när det kommer fram så kommer dom flesta att slå på rygg! Dock blir det säkert mindre kul för vissa, men so what?


yes.

Presentation


Linda - född 89 - Sandviken.

Mamma till min prins Hugo, född -04.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21
22
23
24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards