Alla inlägg den 15 april 2010

Av Linda Lindqvist - 15 april 2010 11:29

Godmiddag.. eller nåt.


Klockan är 11.30, och jag har inte fått mycket gjort idag. Förutom den där sanslöst tråkiga tvätten. Hugo slog upp ögonen 6.40 idag, men jag klev faktiskt upp! Brukar ligga och dra mig en timme medans han äter frukost och ser på barnprogram - men icke denna gång!


Jag lämnade honom på dagis klockan 8.30 och knatade därefter ner på ICA för att posta lite brev, samt handlade frukost. Sedan hem och ta tag i tvätten! Så nu är det klart.. bara det som hänger i torkrummet kvar.


Idag ska vi inte göra mycket. Vi har inga planer alls, förutom att mormor kommer förbi en sväng sedan´ dock vet jag inte om det blir före eller efter jag hämtat Hugo på dagis. Hon hade handlat lite byxor till Hugo. Han växer så det knakar!


Imorgon är det fredag. Huh, veckorna går sjukt fort! Denna helg har vi ingenting planerat. Har liksom inte haft ork eller tid att planera något. Har packat & donat hela veckan som har varit. Jag måste fixa fram fler flyttkartonger också! Har 12 stycken och har packat i nästan alla. Har tre kvar & dom måste gå till Hugos rum som han ska få packa ihop på söndag :) På söndag är det hans sista natt i den här lägenheten. Nästa gång han kommer så bor vi i nya! Imorgon är det alltså en vecka kvar till flytt. Wöhöw!


- - -

Av Linda Lindqvist - 15 april 2010 08:15

Mannen i mitt liv´

..o jag behöver ingen annan.  

Presentation


Linda - född 89 - Sandviken.

Mamma till min prins Hugo, född -04.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21
22
23
24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards