Alla inlägg den 27 april 2010

Av Linda Lindqvist - 27 april 2010 17:56

Jag..är..slut..som..människa.


Skriver ett vettigare inlägg ikväll efter att Hugo har somnat & jag har tagit ett bad och fräschat till mig lite. Känner mig iiiinte fräsch just nu. Yääk.


Somsagt, kika in ikväll igen :)

Av Linda Lindqvist - 27 april 2010 07:38

Godmorgon Tisdag!

Sovit gott? Det har då jag. Har inte vaknat en enda gång trots att jag har haft en snarkande hund på golvet inatt. Och när klockan ringde klockan 7.00 så kände jag mig faktiskt skapligt utvilad! Skönt.


Jag fick precis upp Hugo ur sängen. Snacka om en mini-tonåring! "Bara fem minuter till", "Jag ska bara sträcka på mig några minuter.. ZzZzZ". Knäppskalle! :)

Men nu är han uppe & sitter och kikar på barnprogram.


Idag då?

Jo, jag ska lämna Hugo på dagis klockan 9.00, sedan ta en promenad med Vicko. Därefter ska jag begé mig ner i gamla lägenheten och ta upp alla småprylar som är kvar där nere. Lite gardinstänger, skruvar till lampor, kökslampan & lite annat smått&gott. Sedan ska jag sätta igång att skrura golven där. Tapeterna kommer upp i gamla lägenheten antingen idag eller imorgon. Men imorgonkväll ska allt vara färdigt eftersom slutbesiktningen som sagt är på torsdag. Undra om lägenheten går igenom? Jag hoppas det!


Sedan ska jag hämta Hugo på dagis klockan 15.00, och vad vi ska roa oss med har jag ingen aning om! Hugo kommer väl som vanligt vara ute med grabbarna från han slutar tills han blir inropad av mig klockan 17.45 Känns som att jag knappt tillbringar någon tid med Hugo på mina veckor, eftersom han är ute och leker exakt hela dagarna. Men han har roligt & han mår bra, och klart att barn ska leka med kompisar! :-)


Nu ska jag ge Vicko lite mat, och sedan fixa frukost till Hugo.

Sedan dom vardagliga morgonsysslorna. Bädda sängar, vika upp persienner, plocka fram kläder (som aldrig duger) till Hugo, plocka och dona - och sist dagislämning.


Hoppas alla får en superhärlig dag i solen!

Kram från oss.


  

Presentation


Linda - född 89 - Sandviken.

Mamma till min prins Hugo, född -04.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21
22
23
24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards