Alla inlägg den 28 april 2010

Av Linda Lindqvist - 28 april 2010 21:45

Nu har jag gjort en rensning på bilder i telefonen, så jag tänkte bjuda på lite.


Jag, någongång i vintras.


David & Karin på fest hos David.

 


Varning för gammal bild.

Lillasyster (16 år nu), min pappa & min älskade & saknade morbror! <3

Tomtehelvete har jag ingen aning om vem det är.

Och pappa är...läcker?

 


Jag & lillasyster.

Syster sitter bekvämt o snyggt i handfatet? ;-)

http://iidakristiansen.bloggplatsen.se - nu vet ALLA  vem hon är ;-)

 


Emil & Jimmy är kramsugna! :)


Här vill man dela säng med lillfisen,

och vad får man för det?

INGEN PLATS!

 


Ser ut som ett kukrunk, men it's me.


Vicko & Hugo - sötgrabbar :)

 


Vicko - världens mysigaste & góaste! <3 Love!


<3<3<3<3

 


Vi har mysigt! :)

                          

Av Linda Lindqvist - 28 april 2010 08:16

Godmorgon!

Jag lovade ett inlägg igårkväll, men jag var så slut i kroppen så efter ett bad så stupade jag rätt ner i säng och somnade bums. Kände mig dock inte ett dugg utvilad när klockan ringde 7.00


Hugo vaknade 7.45 & kom upp då. Vicko är en jävla sömntuta och vaknade nyss. Snacka om lata karlar jag har här hemma. En unge & en hund som sover som stockar.


Idag då?

Jag ska lämna Hugo på dagis klockan 9.00, sedan hem och springa ner i tvättstugan & slänga i några maskiner tvätt. Sedan upp, hämta Vicko och ta en morgonpromenad med honom. Sedan ska jag varva mellan tvättstugan & göra klart allt nere i gamla lägenheten. Skönt att jag haft så pass lång tid på mig att hålla på där nere.

I eftermiddag kommer Kalle & tapetserar det som är i Hugos rum, och det bör inte ta lång stund.

Klockan 15 ska jag hämta Hugo på dagis igen, och som vanligt vet jag inte vad dagen bjuder på. Det vanliga, antar jag. Hämtar honom klockan 15 & han är kvar ute med polarna fram tills strax före 18 då jag ropar in honom till bolibompa och kvällsfika. Och jag är inne och plockar och donar lite.. det är vad våra dagar består av. Jag ska ta tag riktigt med körkortet nu så man kan ta sig någonstans om dagarna! Det här börjar bli tråkigt..


Imorgon är det somsagt slutbesiktning på lägenheten, och på fredag ska nycklarna lämnas in. Och förmodligen är det städbesiktning nästa vecka, och då ska jag vara med. Hoppas allt går igenom ordentligt nu.. städbesiktningen måste gå igenom, för helvete vad vi har skrubbat överallt! Huh.


Hugo har precis klätt på sig, så jag ska dra av mig mina erotiska, sexiga rutiga gubb-pyjamasbrallor & få på mig lite kläder jag oxå. Hähä, ja int blir man köt int.


Ha en superbra dag i solen & njut av värmen så länge den visar sig! :)

//

Presentation


Linda - född 89 - Sandviken.

Mamma till min prins Hugo, född -04.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21
22
23
24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards