Alla inlägg den 21 april 2010

Av Linda Lindqvist - 21 april 2010 21:32

Haha, jag har tokfastnat för en gammal goding :-D

Anne-Lie Rydé - En så'n karl.

Jag poppar på utav bara fan så grannarna lär väl undra vad det är för fel ;)


"Han går som en karl
Han ser ut som en karl
Med en kropp som en karl
Och han kyyyysser som en karl ska
Han har charm som en karl
Han är fräck som en karl
Nochalant som en karl
Och han rör sig som en karl ska


Men djupt där inne
Har han ett barnasinne

Och jag ska ge allt vad jag har
Till denna underbara karl
Så han blir min för hela livet

Visst kan han som en karl
Ser vad kvinnorna har
Och han ger när han tar
Med en styrka som en karl som har
Jo han ljuger ibland
Och han dricker ibland
Men det struntar jag i
För jag vet ju vad en karl har

Och när jag vaknar
Är det hans famn jag saknar

Jag jag ska ge allt vad jag har
Till denna underbara karl
Så han blir min för hela livet

Åh en sån karl
Vilken karl

Ja , jag ska ge allt vad jag har
För denna underbara karl
Han ska bli min för hela livet

Ja , han ska få allt det jag har
För denna underbara karl
Han ska bli min för hela livet


Dock har man inget mongo till karl i skallen att "tänka på" när man hör låten. Men äh, den är schysst ändå! ;-) O man bli fan på bra humör oxå.

Av Linda Lindqvist - 21 april 2010 11:43

TRÖTT.

Jag är trött, jag har mensvärk & jag trivs i ryggläge på soffan.

Ligger och spelar lite på blip.se. yatzy! Hähä.


Jag ska snart resa mig ur soffan och begé mig ut på en promenad med Vicko. Och jag fick låna honom en natt till oxå :) Skönt med sällskap!


it's my life - och jag gör preciiis vad jag vill.

och jag tar till vilka knep jag vill för att må bra -

så länge ingen annan mår dåligt av det.


Jag är den jag är ´ acceptera eller gå ;-)

Av Linda Lindqvist - 21 april 2010 08:53

Godmorgon Onsdag.

Igår kväll fick jag trökigt som bara den, och tröttnade ur rejält av att sitta hemma i min ensamhet bland en massa kartonger. Så jag trippade över till Sandra igen och snackade lite skit med henne & Thomas. Och jag fick med mig manligt sällskap hem som jag spenderade natten med ;-)

..Sandras hund, Vicko. Haha.. nu fick ni inget att snacka skit om, era jävlar! ;-)

Så inatt har man känt sig trygg med en stor, klotig rottis hemma.

 

Idag står det tvätta på schemat. Vilket jävla trökgöra! Men jag behöver tvätta en gång nu innan flytten så man slipper ställa sig och hålla på med sånt mitt i flytten. Huh. Idag ska även det sista packas ner & imorgon ska jag skruva isär sängen & göra allting färdigt för fredag morgon då flytten sätts igång. Klockan 8 ska jag hämta nycklarna och därefter är det bara att köra. Tur att jag har så snälla människor som hjälper mig! :) Vi blir fem stycken som hjälps åt med flytten.


Sedan har jag en hel vecka på mig med städningen. Nycklarna för den här lägenheten ska inte vara inlämnade förän nästa fredag. Så det är skönt att man har en massa tid! Så slipper man stressa! :-)


Har nyss vart ute på en promenix med Vicko, och nu ligger han o slappar på golvet. Så jag ska sätta igång att packa i kläder & doningar i sopsäckar!

Have a nice day! :-)

Presentation


Linda - född 89 - Sandviken.

Mamma till min prins Hugo, född -04.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21
22
23
24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards