Alla inlägg den 26 april 2010

Av Linda Lindqvist - 26 april 2010 22:16

Slänger in ett inlägg & skriver godnatt & sov gott. Är supertrött & ögonen orkar inte hålla sig öppna länge till. Så nu blir det till att sova & hoppas på att morgondagen går mycket smidigare än den här dagen. Fy, är fortfarande slut efter städningen! Dom är stenhård på städbesiktningen så det är lika bra att skrubba utav helvete.


Nej, sova var det ja.

Godnatt & dröm sött !

 

  

Av Linda Lindqvist - 26 april 2010 17:06

Hallådär.

Jag är slut. Har flyttstädat sedan 8.30 imorse, och blev klar för en stund sedan.. jag kommer somna som en stock ikväll. And i love it.


Jag ska stoppa Hugo i badet om en stund när hans polare har gått hem. Hugo + två kompisar leker inne på hans rum just nu. Sedan blir det kvällsfika & sedan bums i säng för lillkärlek. Pratade med hans far idag & försökte få ihop semestern under sommaren, men det är så jäkla svårt när jag inte vet om/hur/när jag kommer jobba i sommar. Men hans veckor med Hugo vet vi, så det fick duga så länge sa dagispersonalen.


Apropå dagis. Jag kommer få en väldig separationsångest från Hugos dagis. Jag tycker väldigt mycket om dagiset han går på. Personalen är super bra & hela stället är perfekt! Men 2:a augusti börjar han nere på skolan.. kommer säkert bli jättebra, men jag kommer sakna Nävergårdens förskola!


Jaja.

När Hugo somnat ikväll så ska jag ta en lååååååååååång, skön dusch och sedan mysa ner mig i soffan i min ensamhet och titta på en massa bra som är på TV ikväll. Jag älskar ensamhet, jag trivs i ensamhet. Att Hugo ligger i sitt rum och sover stör mig inte.. han stör mig inte överhuvudtaget, naturligtvis! Men ibland måste jag få slappna av helt ensam. Jag bara är så'n. Har alltid varit.

"like a twister I was born to walk alone"..


Yeeeeeeeeeeeeeeees,

nu blir det annat!

tja.

Av Linda Lindqvist - 26 april 2010 07:36

Godmorgon!

Så var det måndag igen. Jag gillar faktiskt måndagar! En ny vecka med nya mål. Ja, jag har mål för varje ny vecka som jag ska ha klarat av i slutet av veckan. Det är rätt bra, för man får något att "kämpa" för, men som samtidigt inte är särskillt svårt.


Hugo vaknade strax innan klockan ringde. 6.50 kom han upp! Yrvaken och trött klev jag också upp, för strax efter 7 så skulle pappas hundar komma. Så nu är dom här och ligger i hallen och slöar båda två :) Ska ha dom tills i eftermiddag. Dock blir jag inte något roligt sällskap för dom, eftersom att jag ska ner i gamla lägenheten och städa ur den idag.


Lämnar Hugo på dagis klockan 8.30, sedan kommer mamma och mormor någongång på förmiddagen för att hjälpa mig städa nere i gamla lägenheten. Sedan ska jag hämta Hugo igen klockan 15, och därefter vet jag inte alls vad dagen bjuder på. Det är ju finväder iallafall så det är ett +. Hugo blir säkert ute och leker med grabbarna, och jag inne och pula med någonting.. en vanlig dag, med andra ord :)


Huuuuuh, mina ögon orkar knappt hålla sig öppna. Varför är jag så seg?

Värken i lederna håller på att ge med sig nu iallafal, så det är skönt! Så fort det kommer lite värme så känns det genast bättre i lederna - så hoppas på en varm sommar nu .


8:e Maj är det cruising oxå. Mamma ska vara barnvakt åt Hugo då så jag kan dra in och härja som fan. Förra året i Maj så låg jag på Gävle sjukhus när det var cruising pga inflammationen i livmodern. Och andra Gävlecruisingen var jag i Norge. Så nu vill jag passa på att åka in! Taggad? JAJJEMEN!


Nej för tusan, nu ska jag plocka undan frukosten efter Hugo och sedan plocka fram kläder åt honom.. därefter dagis o dagens aktiviteter sätter igång.

Hoppas allihopa får en suverän dag. Njut av det fina vädret :)

//

Presentation


Linda - född 89 - Sandviken.

Mamma till min prins Hugo, född -04.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21
22
23
24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards