Direktlänk till inlägg 25 april 2010

kväll.

Av Linda Lindqvist - 25 april 2010 20:10

Godkväll, för tusan! :)


Hugo ligger och sover sedan ca 10 minuter tillbaka. Jag hamnade här efter att ha suttit hos Hugo en stund. Och jag är så lycklig över att vara mamma till Hugo.


Herregud, vilken vacker unge! Jag är så lyckligt lottad över att ha en sån fantastiskt fin pojke. Trodde aldrig att jag skulle lyckas få en sån underbar unge! (OK, en del av Hugo är väl hans pappas också. Jag ska inte ta på mig hela äran själv *s*).


Jag & Hugos pappa har alltid varit så olika. Vi tycker olika om allt, ser olika på saker & har inprincip aldrig kommer överens om någonting. Han ogillar min stil, jag ogillar hans.. ja, listan kan göras lång. Men, vi har lyckats väldigt bra när det gäller Hugo. Vi kommer skapligt överens (visst har vi våra "fighter", men så sällan) när det gäller Hugo, vi gör båda allt vi kan och ännu mera för honom & vi älskar honom till stjärnorna och tillbaka. Jag är glad att vi har den kontakten vi har & det är enbart om någonting gäller Hugo. Det funkar bäst så & vi är väldigt sällan osams nu för tiden. Just för att vi kommit överens om att bara ha kontakt när det gäller Hugo. Det är skönt :) Att Hugo har två föräldrar som verkligen älskar honom av hela våra hjärtan! Kärlek får han då verkligen inte för lite av :)


Det är en gränslös kärlek jag känner till mitt barn.

Han fyller mina dagar med så mycket glädje, hopp & värme.

Tänk vad ett barn kan göra. En sån liten individ, som kan få hela

min värld att blomstra genom att bara existera!


jag älskar dig.

 
 
blondstar - mamma till max 090605

blondstar - mamma till max 090605

25 april 2010 20:42

nämen gud så söt och lik johan.. :P de där va ett tag sen nu du :)

http://blondstar.blogg.se

 
blondstar - mamma till max 090605

blondstar - mamma till max 090605

25 april 2010 21:36

hehe ja nästan lika som max är nu då :P jaså, ja men de är bra att man är envis o har lite egen vilja :D

http://blondstar.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda Lindqvist - 14 september 2010 20:03

Denna blogg kommer tas bort. Ny blogg finns på www.Powder.bloggplatsen.se ...

Av Linda Lindqvist - 14 september 2010 13:35

Hej & hå! 7.30 kom mamma hit imorse & var hemma med Hugo medans jag traskade iväg till skolan för att göra ett prov som gick sisådär.   Kom hem igen strax före klockan 10, och då sov Hugo fortfarande. Klockan 11.40 slog han upp ögonen.. feber...

Av Linda Lindqvist - 13 september 2010 17:44

Hittils har födelsedagen varit bra! Nästan.   Vid 9.30-tiden ringde Hugos fröken från skolan. Hugo hade kräkts jättemycket & hade feber. Fort på med kläder & rusa ner för att hämta hem lillskrutt! Så hängig han var! Mammas hjärta. Pratade lite ...

Av Linda Lindqvist - 10 september 2010 21:56

Väldigt besviken på människor som lovar saker - men aldrig kan hålla det..   Varför ens lova? ...

Av Linda Lindqvist - 10 september 2010 07:46

Jag är tacksam. Jag är tacksam över att familjen Lund existerar.   Jag & Emil har hängt ihop länge. Med åren så har jag lärt känna en sån fin & härlig familj/släkt. Familjen Lund har med åren alltid funnits till hands för mig, vilket jag är tac...

Presentation


Linda - född 89 - Sandviken.

Mamma till min prins Hugo, född -04.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21
22
23
24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards