Direktlänk till inlägg 17 april 2010

Lördagskväll.

Av Linda Lindqvist - 17 april 2010 19:37

Godkväll, godkväll!

Jag hoppas att ni haft en bra dag, för det har då minsann vi!

Jag ska försöka samanfatta dagen litegrann ;


Efter lunch kom Sandra & Diaz hit. Vi drack kaffe & pratade skit (som vanligt). Alltid lika trevligt är det också! Vi gick ut med barnen en sväng, och ner på ICA för att handla lite glass.


Därefter kom pappa förbi. Satt också och pratade lite skit, och sedan for han ner på pizzerian och köpte pizza. Gott! Tur att man inte är ett fläskberg som behöver gå ner i vikt! ;-)


Sedan när pappa hade åkt så åkte jag, Sandra, Diaz & Hugo iväg på äventyr! Trevligt, trevligt. Och mer än så skriver jag inte ;-)


Hugo sitter nu i badet. Lortgrisen! Jag sitter här och dricker en c-vitaminbrustablettivatten drink! *s*. Faktiskt god! Med smak av blådär. Alla andra tycker jag smakar apa.


Imorgon är det söndag. Sista dagen tillsammans med Hugo innan han åker till sin pappa på måndag. Fy, vilket tråk att vara utan honom! Men jag kommer nog inte att sitta i min ensamhet och sörja. För det första så vet jag att han bara finns 50 meter ifrån mig, och för det andra så kommer jag ha fullt upp med att packa resten av allt i lägenheten. Sedan på fredag.. då är det nytt boende som gäller!


Så imorgon blir det en riktig mysdag, och Hugo ska få hjälpa mig att packa ner sina leksaker och grejer i sitt rum ner i kartonger.


Nej, nu är det slutsvamlat! Nu ska jag ta upp lillskit ur badet & börja göra kväller för honom.. sedan natta honom & ta en dusch. Sedan blir det inte många knop mera idag.. fy vad jag är trött!


Ha en trevlig kväll /

 
 
Ingen bild

Hmm

19 april 2010 07:25

Hm tror du att du kan gå till Rossa när du vill bara för Han bor 50 meter bort? Bara en fråga sådär :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda Lindqvist - 14 september 2010 20:03

Denna blogg kommer tas bort. Ny blogg finns på www.Powder.bloggplatsen.se ...

Av Linda Lindqvist - 14 september 2010 13:35

Hej & hå! 7.30 kom mamma hit imorse & var hemma med Hugo medans jag traskade iväg till skolan för att göra ett prov som gick sisådär.   Kom hem igen strax före klockan 10, och då sov Hugo fortfarande. Klockan 11.40 slog han upp ögonen.. feber...

Av Linda Lindqvist - 13 september 2010 17:44

Hittils har födelsedagen varit bra! Nästan.   Vid 9.30-tiden ringde Hugos fröken från skolan. Hugo hade kräkts jättemycket & hade feber. Fort på med kläder & rusa ner för att hämta hem lillskrutt! Så hängig han var! Mammas hjärta. Pratade lite ...

Av Linda Lindqvist - 10 september 2010 21:56

Väldigt besviken på människor som lovar saker - men aldrig kan hålla det..   Varför ens lova? ...

Av Linda Lindqvist - 10 september 2010 07:46

Jag är tacksam. Jag är tacksam över att familjen Lund existerar.   Jag & Emil har hängt ihop länge. Med åren så har jag lärt känna en sån fin & härlig familj/släkt. Familjen Lund har med åren alltid funnits till hands för mig, vilket jag är tac...

Presentation


Linda - född 89 - Sandviken.

Mamma till min prins Hugo, född -04.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21
22
23
24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards