Alla inlägg den 2 januari 2010

Av Linda Lindqvist - 2 januari 2010 14:13

Hallåj!


Det blev en helvetes massa snö bara sådär.. Ska jag kunna se ut genom köksfönstret så måste jag ställa mig upp eftersom snön har täckt halva fönstret. Shit, är det påväg att bli en repris av kaoset 1998? Då var man 9 år och tyckte det var skitkul, men nu skulle jag nog tycka att det skulle vara ett helvete.


Har precis tagit en dusch och ätit frukost (?). Fy, vad jag har segat mig genom hela den här veckan. Sovit bort halva dagen & varit uppe halva nätterna. Får väl se hur det blir veckan som kommer nudå, eftersom Hugo kommer hem imorgon så måste jag försöka få in lite rutin på mig själv.. men det ska nog gå bra, kanske.


Mer då? Det händer inte så mycket. Mycket tankar & känslor fortfarande naturligtvis, mycket som händer och mycket som snurrar i min lilla hjärna. Men om det är någonting som jag lärt mig, så är det att lyssna till sitt hjärta och låta hjärnan säga precis vad fan den vill. Jag har sumpat mycket pga mitt onödiga tänkande. Så nu är det ändring som gäller!


Nu ska jag pula vidare här ´


/ lindqvist

Presentation


Linda - född 89 - Sandviken.

Mamma till min prins Hugo, född -04.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20 21 22 23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards