Alla inlägg den 27 januari 2010

Av Linda Lindqvist - 27 januari 2010 16:13

Hallådär.


Har haft en mysig dag idag. Och känner på mig att kvällen också kommer att bli suverän på alla sätt och vis.


Sandra kom hit runt 13.00 och hämtade upp mig. Drog iväg till banken så hon fick göra lite ärenden där medan jag passade Diaz :) Därefter blev det en sväng till systemet så jag fick handla på mig lite skit. Sedan hem igen, dricka lite kaffe och sociala litegrann, samtidigt som jag kutade upp & ner från tvättstugan. Så nu är tvätten fixad också.


Ska snart trippa över till grannhuset och kramas lite med min lilla kärlek. Ska ta sprutan på honom idag också "/ Älskade unge.


När jag är klar där så ska jag hem och ta en dusch och slänga på mig ett ansikte och fixa iordning mig lite, sedan vid 19-tiden ska jag hem till Matte och sociala lite med honom och Davve tills älskling kommer dit efter hans träning ikväll. Då blir det väl lite alkohol-intag och en krogsväng.


Och imorgon får jag fanimej se till att vara piggelin, för då ska jag in och kroga i Gävle tillsammans med Tina :) Galenskaparna i Gävle - detta kan sluta illa ;P


Så, så har min dag sett ut - och så kommer min kväll se ut.


- - -


Tror nästan jag dog igår kväll. Jag skrattade så jag höll på att avlida. Tycker nästan lite synd om Johan som får stå ut med mina skratt-anfall :-D Jag tror jag skrattade åt allt. Hans kallingar, en liten fjäder på lakanet, snön i granen utanför hans fönster, hans skugga... allt. O jävlars vad skönt det är att skratta!!! :)


Det är ett tecken på att man mår bra, va? :)

Av Linda Lindqvist - 27 januari 2010 09:41

Godmorgon.

Blir ett snabbt inlägg - ska iväg till bussen om några minuter.


Drömde en väldigt konstig, men endå härlig dröm inatt. Om en vän jag har haft, och all galenskap vi gjorde. Jag hade kramp i magen när jag vaknade, eftersom jag alltid hade det när vi umgicks pga allt skratt :-) Eller så var det pga att jag höll på och dö av skratt igår kväll pga Johan's knäppa grejer han har för sig.


Sjukt egentligen, vilka drömmar man kan ha.

Presentation


Linda - född 89 - Sandviken.

Mamma till min prins Hugo, född -04.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20 21 22 23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards